niedziela, 22 grudnia 2013

Moje ulubiona dekoracja + słodki prezent.

Od kilku lat moim ulubionym elementem świątecznej dekoracji jest JEMIOŁA!


 
 
Stół zastawiamy tradycyjnie co roku, czyli świece szopka i świąteczne serwetki.
U mnie w domu stół ma ograniczone gabaryty a osób wciąż przybywa,więc  nie ma miejsca na dodatkowe dekoracje, w tym roku pewnie będzie podobnie.... 
 
 


Wczoraj upiekłam taką górę pierniczków, które jutro trafia do kogoś z życzeniami jako "słodka świąteczna kartka"


 
 
 Jakie są Wasze ulubione dekoracje, które powoli stają się tradycją?
Pieczecie pierniczki ?
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Ja pierniczków nie robię, ale piernika zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierniczki, tez je uwielbiam
    Nie wyobrażam sobie bez nich świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)