czwartek, 19 grudnia 2013

GLOSSYBOX - GRUDZIEŃ 2013 Magia Świąt!

To mój pierwszy w życiu glossybox.....





Takie produkty znalazłam w swoim pudełeczku:

 1. Nails Inc.LAKIER DO PAZNOKCI W KOLORZE VICTORIA
(jedyny pełnowymiarowy produkt)
Ten lakier do paznokci charakteryzuje się doskonałaą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia - zobaczymy czy tak jest!? cena: ok.55zł/10ml



 2.Nuxe HUILE PRODIGIESUE OR ZE ZŁOTYMI DROBINKAMI
Suchy olejek ze złotymi drobinkami, rozświetla skórę i podkreśla jej koloryt - zawsze chciałam go wypróbować:) cena: 99zł/50ml a my mamy 10ml + próbka olejku bez drobinek 4ml

 

3. Yves Rocher ŻEL POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI ZŁOTA WANILIA
Limitowana kolekcja specjalnie na Święta! Otul się zmysłowym zapachem Złotej Wanilii i rozświetl swoją skórę milionem drobinek!
Lubię YR ale szkoda,że to nie pełnowymiarowy produkt:( cena 16.90zł/400ml a my mamy 50ml


 

4. Lierac MESOLIFT SERUM ROZŚWIETLAJĄCE
Rewitalizujące i rozświetlające serum,, które stanowi niezwykły koncentrat witamin i minerałów. Po jego użyciu skóra odzyskuje blask, napięcie i nawilżenie. Doskonała baza pod krem lub makijaż -zobaczymy!? Cena 169zł/30ml a my mamy 8ml


 
 5. System Profesional SZAMPON REPAIR
Formuła szamponu RNP (Repair - odbudować, Nourish - odżywiać, Protect - chronić) z zawartością keratyny wnika do wnętrza włosa, regenerując jego strukturę i odbudowuje ochronny płaszcz na powierzchni włosa -jestem bardzo ciekawa!? Cena 51zł/250ml a my mamy 30ml



Zamawiałyście w tym miesiącu glossyboxa?

Ja dostałam go od bardzo bliskiej mi osoby i z tego co wiem dostane jeszcze pudełeczko w styczniu i lutym <3 DZIĘKUJĘ :*

Jak oceniacze grudniowe pudełeczko???

Moim zdaniem pudełko w listopadzie niestety było dużo lepsze i miało więcej fajnych i to pełnowymiarowych produktów, a w tym tylko lakier :( mimo to bardzo się cieszę i chętnie wypróbuje te kosmetyki, bo znam i lubię tylko Yves Rocher, a reszta to dla mnie nowości.

Czekam na Wasze opinie.

 





 

8 komentarzy:

  1. Hmm, pudełko prezentuje się ślicznie, niestety wnętrz trocha rozczarowujące, fajne miniaturki, ale pełnowymiarówek brak, lakier nie wliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:(
      blado wypada przy listopadowym, którego niestety nie miałam:(

      Usuń
  2. Ja również otrzymałam dzisiaj swój pierwszy w życiu Glossybox i dokładnie tą samą wersję oraz otrzymałam je dzięki bliskiej mi osobie i dostanę jeszcze 2. Szczerze mówiąc nie mogłam się doczekać, sądziłam, że grudniowe pudełko będzie wyjątkowe troszkę się zawiodłam, ale zobaczymy co będzie dalej, przynajmniej nie mamy żadnego przeterminowanego produktu ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo,ale i tak się cieszyłam:):):)
      Mi się strasznie podobało listopadowe i też myślałam, że świąteczne będzie jeszcze lepsze:)
      POZDRAWIAM RÓWNIEŻ:)

      Usuń
  3. This website is awesome. I constantly come across something new & different right here and my seotons. Thank you for that data.
    Base Jumping Games

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, zostałaś nominowana do nagrody Liebster award. Szczegóły tutaj: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/2013/12/liebster-award-przypomnienie-o-rozdaniu.html.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miły prezent na święta, czuję się doceniona.
      Cieszę się bardzo i dziekuję:)
      Wkrótce pojawi sie post, bo muszę zastanowić się nad 11 blogami, które nominuje...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. szkoda, że w środku nie kryło sie zbyt dużo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)