wtorek, 19 listopada 2013

Piękne miejsca: Krynica Zdrój

Uwielbiam taką jesień i takie widoki!!!
Pierwsze zdjęcie "po drodze" niedaleko mojej miejscowości



Mam wrażenie,że każdy kto był w Krynicy ma zdjęcie przy tych fontannach, jednak o wiele lepiej wyglądają w okresie gdy jest wokół pełno kwiatów... a nie liści.

 
Te kompozycje kwiatowo-roślinne to chyba charakterystyczny znak dla tego miejsca.
Jak myślicie co to za zwierzę?

 
Miło było posiedzieć w słońcu przy "śpiewającej fontannie"

 
Niestety pijalnia główna jest zamknięta na czas remontu,ale otworzyli małą pijalnie zastępczą.
Dodatkowe walory smakowe wód można podnieść pijąc z takich pięknych kubeczków:)
 
 
Macie swoja ulubioną wodę???

 
Na zdjęciu: SŁOTWINKA i KRYNICZANKA
Musze przyznać,że ja nie jestem smakoszem takich wód.


A tutaj już widoki z GÓRY PARKOWEJ


 

 
 
Byłyście w tych okolicach?
Może polecacie jakieś inne piękne miejsca, chętnie poczytam i pooglądam Wasze zdjęcia:)
 

 

 
 
 

12 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, nigdy tam nie byłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Widoki na żywo jeszcze lepsze:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:)
      Chociaż nie tak pieknie jak w okolicach z poprzedniego postu z tego cyklu, tam ciągle lubię wracać i chyba nigdy mi sie nie znudzi.

      Usuń
  4. piękne zdjęcia i jakie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, akurat w Krynicy jeszcze nie byłam. Kto wie może wybiorę się w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widok z Góry Parkowej jest śliczny :) przypomina mi widok z Gubałówki, kiedy zjeżdża sie kolejką w dół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jednak w Zakopanym jeszcze piękniej.....

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)