niedziela, 24 listopada 2013

Niestety nie odrastają jak włosy na nogach............

......czyli dbanie o zęby!!!




JEST TO MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA I NIE DOSTAŁAM TYCH PRODUKTÓW OD PREZENTOWANYCH MAREK:)

Mój zestaw to ELMEX i szczoteczka Braun dla Oral-B.

Pasty elmex używam od ok. 5 lat i jestem bardzo zadowolona, dodatkowo używam też płynu do płukania ust tej samej firmy.
Od kiedy używam szczoteczek elektrycznych widzę wielką różnicę w porównaniu do zwykłych szczoteczek.pierwsza moja szczoteczką była Braun Vitality czyli chyba ich najtańsza, która kosztuje ok. 70-80zł. Od ok. 2 lat  używam tej ze zdjęcia, jestem bardzo zadowolona.

W zestawie posiada:
  •  urządzenie widoczne na zdjęciu, która odmierza czas mycia zębów, oraz pokazuje tryb w jakim myjemy
  • etui widoczne na zdjęciu (super do podroży)
  • kilka zapasowych końcówek
  • ładowarkę

 
czasem zamieniam pastę elmex na:
 elmex sensitive

 
 
elmex PRZECIW EROZJI
 
 
 

Jestem ciekawa jak czego Wy używacie do zębów?
Wolicie szczoteczki mechaniczne czy elektryczne?
 
POZDRAWIAM w ten niezwykle ponury
i deszczowy u mnie dzień:)
 
 

2 komentarze:

  1. Ja sie przekonuje właśnie do elektrycznej. Lubię ten elmex zielony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie umiałabym się przekonać do zwykłej.
      Czasem na krótki wyjazd zabieram zwykłą, żeby odciążyć bagaż... jednak wtedy tęsknie do tej, bo ona myje najlepiej:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)