środa, 27 listopada 2013

GRANULKI ZAPACHOWE - HIT CZY KIT???




Kupiłam je rok temu przed świętami i w tamtym roku zupełnie mnie nie zachwyciły, zapach mało intensywny i drzewkiem świątecznym wcale nie pachniało w domu...

 
 
 
Ale w tym roku zrobiłam drugie podejście i teraz po prostu REWELACJA!!!! Grzanym winem pachnie w całym pokoju.... może to kwestia innego kominka, nie wiem, ale jednak dla mnie okazały się hitem:)
 

 
 
 
 
 Miałyście  te granulki?
Jakie są Wasze ulubione zapachy i co o nich sądzicie?

 

21 komentarzy:

  1. Cały czas się nad nimi zastanawiam :) póki co jadą do mnie nowe woski YC, ale granule biorę pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam takich granulek :) z chęcią bym sobie je sprawiła, ale najpierw chcę sobie kupić YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam ani wosków, ani granulek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nich już ostatnio i przyznaję, że zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się o nich nasłuchałam w tamtym roku i postanowiłam sama spróbować :)

      Usuń
  5. A dla mnie te granulki są o niebo lepsze od wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ich nie miałam. Ciekawią mnie one strasznie, chyba się za nimi porozglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna zastanawiam się nad ich kupieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sam raz na zbliżające się zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  9. jednak zostanę wierna woskom YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja absolutnie nie wymieniam ich za woski, bo YC uwielbiam:)

      Usuń
  10. pewnie wypróbuję, bo niestety, ale woski YC mnie nie przekonują do siebie o dziwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam o takich granulkach, chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś darmowa dostawa w aromatelli, do zamówień pow.20zł więc okazja jest.
      ja je kupiłam, bo bardzo polecała je jedna dziewczyna na YT i chciałam spóbować:)

      Usuń
  12. moje ulubione granulki to czarna orchidea,anielskie skrzydła,białe piżmo,łagodne fale,wiśnia czekolada,wróżkowy pył,blask świec,gwiazdka z nieba.nie polecam azyl,anielskie sny,harmonia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)