niedziela, 6 października 2013

ZDENKOWANI




 
 
1.Peeling z solą morską i minerałami - to chyba moje 2 lub 3 opakowanie, całkiem fajnie działa,ale jest dosyć silnie ścierający i dal osób o wrażliwej skórze lub do delikatnych partii ciała się nie nadaje według mnie.
 
2.Balsam pod prysznic Nivea - od kiedy wygrałam go do testów u Karoliny to mój ulubieniec i kolejna pusta butelka, więcej pisałam o nim tutaj:http://agatapiszeee.blogspot.com/2013/07/balsam-pod-prysznic.html
 
3.Żel pod prysznic Dove - uwielbiam, dobrze myje, mocno się pieni, pięknie pachnie i dobrze nawilża. 
 
4.Krem wyszczuplająco-ujędrniający Eveline - wiadomo nie wyszczupli sam,ale fajnie działa w zestawie z dietą i ćwiczeniami, wydaje mi się że lekko ujędrnia i napina fajnie skórę, trzeba stosować go regularnie,żeby zobaczyć ten efekt.
 
5.Pianki do golenia ISANA - najlepsze z najtańszych, dobrze działają czyli ułatwiają golenie, nie podrażniają i są tanie :)
 
 
6. Żel do mycia twarzy z aloesem Oriflame - dobrze myje i odświeża twarz.
 
7.Woda do demakijażu Yves Rocher - ciesze się,że się skończyła - pod koniec używania już działa mi na nerwy, bo nie radziła sobie za dobrze - kiedyś jakoś bardziej mi odpowiadała, w tej chwili nie zdecydowałabym się na kolejne opakowanie
 


 
 
8.Tusz do rzęs WONDER - mój KWC, najlepszy z wszystkich jakie miałam do tej pory.
 
9.Maseczka Tołpa - bardzo fajna, więcej pisałam o niej tutaj:http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/12/topa-dermo-face-rosacal.html
 
10.Lakier w kolorze różowo-fuksjowym - teraz to mój ulubiony kolor i ciągle nim maluje, bo mam już druga buteleczkę
 
 
 
11.Lakiery TAFT - po ilości zużytych widać najlepsze wśród lakierów jak dla mnie.
 
To tle zużyć, postanowiłam robić takie posty częściej,więc nie za wiele tego jednak nie chce już robić w domu magazynu pustych opakowań.
                     
                      POZDRAWIAM
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)