wtorek, 1 października 2013

"październik miesiącem maseczek" - reaktywacja:)

Czas tak szybko leci.......... niedawno zaczynałam Malinowa akcję a już kolejny październik się zaczyna........ Postanowiłam w tym roku, że październik będzie dla mnie także miesiącem maseczek.

Pierwsza wylądowała na mojej twarzy dotleniająca maseczka czekoladowa:

 
 
Dzięki zastosowaniu unikalnego kompleksu witaminowo - mineralnego z krzemem i żelazem maseczka idealnie wygładza i pielęgnuje skórę. Hamuje procesy wiotczenia cery. Dzięki użytej kompozycji kolagenu z elastyną w sposób zdecydowany wygładza zmarszczki. Działa stymulująco i relaksująco. Dodatek allantoiny i panthenolu wzmacnia właściwości ochronne. Komfort użycia podnosi delikatny czekoladowy zapach.

Przeznaczona dla cery zestresowanej, szarej z pierwszymi objawami zmarszczek.
Dzięki zastosowaniu unikalnego kompleksu witaminowo – mineralnego z krzemem i żelazem maseczka idealnie wygładza i pielęgnuje skórę. Hamuje procesy wiotczenia cery.

Dzięki użytej kompozycji kolagenu z elastyną w sposób zdecydowany wygładza zmarszczki. Działa stymulująco i relaksująco. Dodatek allantoiny i panthenolu wzmacnia własności ochronne. Komfort użycia podnosi delikatny czekoladowy zapach.

Efekt działania maseczki: Gładka, odprężona i zrelaksowana cera.

Sposób użycia: Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, nie nakładać na okolice oczu i ust. Pozostawić na skórze 10-15 min. Zmoczyć palce ciepła wodą i kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż. Następnie pozostałości zmyć ciepłą wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu

Moja opinia:
Ładnie pachnie i ma fajna kremową konsystencję. Kolor średnio ciekawy,ale w końcu ma przypominać czekoladę:) Skóra po użyciu była gładka i delikatna, a nawet jak obiecuje producent odprężona i zrelaksowana - ale nie potrafię napisać jak to wygląda to się czuje:) Pory były delikatnie zwężone, bardzo przypadła mi do gustu i na pewno kupię ja ponownie.

Rozpoczynacie ze mną "maseczkowy miesiąc"?
Teraz szukam czegoś oczyszczającego i odżywczego, co polecacie?




 



 

2 komentarze:

  1. Agatko, na Twoją prośbę maseczkowa akcja - sezon 2 - rozpoczęta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, ciesze się bardzo:)
      Jakoś mam wiekszą mobilizację jak biorę udział w takich akcjach.
      Moja twarz także będzie w tym miesiącu zadowolona:)
      POZDRAWIAM:*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)