czwartek, 3 października 2013

Haul kosmetyczny:)

Znowu przybyło mi kilka nowości i to mimo mojego cały czas trwającego zakazu na zakupy...
Nawet nie chce myślec ile byłoby tego bez "zakazu" he też tak macie?

Zapas podkładu Ever Lasting i kilka nowości z Giordani Gold,a także kremik migdałowy, pomadka w kolorze fuksji i granatowa kredka do oczu. 

Kolejny podkład, zapach Eclat, jeden z moich ulubionych żeli Dove, balsamy po goleniu SILK, "coś" na cellulit, żel do mycia twarzy z aloesem i gąbeczka do niego.


Coś dla rudzielców czyli szampon, odżywka do rzęs z eveline  i krem do rąk bio kozie mleko.




                                                    POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)






17 komentarzy:

  1. Mam takie pytanie nie związane z postem. Jakiej rudej farby używasz? Długo się utrzymuje na włosach?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)
    marcimokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GARNIER magnetyczne miedzi czy jakoś tak, nie pamiętam teraz dokładnie a nie mam w domu opakowaniu, Wstawię w jakimś haulu pewnie.
      Rudy ogólnie się wypłukuję dość szybko,ale z tej farby jestem najbardziej zadowolona, do tego zawsze używam szamponu do włosów farbowanych a ostatnio taki specjelnie tylko do rudych- NIGDY przeciwłupiezowego.

      Usuń
  2. Fajnie !! obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten migdałowy kremik ostatnio dostałam w prezencie :) Ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się jego zapach i ogólnie fajne są te kremiki.

      Usuń
  4. fajne zakupy u mnie ta baza się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jakim wzgledem się nie sprawdziła??
      Ja użyłam jej dopiero kilka razy i póki co jest bardzo ok.

      Usuń
  5. Fajne zakupy, jestem ciekawa jak się szampon sprawdzi :) Na moich włosach po lecie odkryłam kilka złoto rudych pasemek, może by je bardziej podkreślił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje drugie opakowanie, własnie kończę pierwsze i całkiem fajnie sie spisuje.
      Ale n jest koloru czerwonego i całe włosy mógłby lekko "pofarbować" - chyba zrobię o nim osobny post i wstawię zdjęcie.

      Usuń
  6. Dużo rzeczy z oriflame widzę :D Ja kiedyś to co nazwałaś "coś na cellulit" i bardzo je lubiłam, szczególnie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem konsultantką Oriflame i jak są fajne promocje i okazje to korzystam dlatego tak duzo czasem tego...

      Usuń
  7. fajne nowości, szczególnie serum (?) Giordani Gold fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go kilka razy i całkiem fajne jak narazie........

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)