środa, 2 października 2013

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2....................................

czyli zadbajmy o naszą cerę.




Do akcji zaprosiłam się sama i bez zorganizowanego tagu miałam kontynuować zeszłoroczne maseczkowanie  październikowe, jednak postanowiłam napisac do Maliny czy czasem nie planuje powtórki w tym roku i proszę bardzo - jest :)

Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013

Cel akcji jest niezmienny:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.



Zasady akcji:
1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.

2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINKI

Macie ochotę na testy nowości maseczkowych różnych firm? Bierzcie aktywny udział w akcji!

Do dzieła: MASECZKI NA TWARZ!

Zapraszamy z Maliną do zabawy :)


2 komentarze:

  1. Ciekawa akcja! Zastanawiam się nad wzięciem udziału, bo mam kilka maseczek do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)