sobota, 31 sierpnia 2013

Powracam do PROJEKTU DENKO :)



 
 
 

 
 
  • Żel pod prysznic DOVE - uwielbiam wszystkie żele DOVE i z pewnością kupię ponownie, ten miał fajny letni zapach:)
 
  • Żel pod prysznic YVES ROCHER Pomarańcza z Florydy - miałam już prawie wszystkie wersje zapachowe - LUBIĘ TO!
 
  • Peeling truskawkowy JOANNA - pięknie pachnie i fajnie ściera, kiedy nie mam czasu na kawowy to ten sprawdza się idealnie.
 
  • Mini żel pod prysznic DOVE - patrz pkt 1
 
  • Mydełko w płynie Linda - lubię te mydełka do rąk z Biedronki to była jakaś letnia limitowanka, piękny zapach.
 
 
 
 

 
  • Żel - krem antycelullitowy Nivea - kupię go ponownie
 
  • Żel do biustu SOLUTIONS Avon  - LUBIĘ TO!
 
 

 
  • Płyn micelarny DERMEDIC - bardzo fajnie usuwał makijaż i oczyszczał twarz jedyny minusik to cena (bez promocji ok 35zł jeśli dobrze pamiętam)
 
  • Zel do mycia twarzy Oriflame - nietrafiony dla mnie, pod koniec myłam nim tylko pędzle
 
  • Nawilżający krem do twarzy Yves Rocher
 
  • Krem na noc GARNIER
  •  
 
  
 


 
 
 
  • Krem do rąk Oriflame
 
  • Zmywacz do paznokci Isana (powróciłam do niego i póki co jest ok)
 
  • Podkład Everlasting Oriflame (zużywam już chyba 4 opakowanie i bardzo go lubię)
 
  • Balsam do ust Oriflame
 
  • Odzywka i baza do rzęs Eveline
 
  • Tusz do rzęs WONDER Oriflame - obecnie mój ulubiony
 
  • Karmelowy kremik uniwersalny Oriflame
 
  • Tierry Mugler ANGEL
 
  • Elizabeth Arden Sunflowers
 
  • Płyn do płukania ust ELMEX
 
 
 
 


 
  • Chusteczki HUGGIES
 
  • Chusteczki do demakijażu Lilibe - jestem zaskoczona,że takie tanie chusteczki były tak dobre i nie podrażniały mojej twarzy
 
  • Maseczka oczyszczająca ZIAJA
 
 
 
 
 
  • Balsam Oriflame
 
  • Balsam pod prysznic NIVEA - pisałam o nim tutaj
 
  • Kojący balsam po goleniu SILK Oriflame - mój ulubieniec:)
 
 
 
 
 
  • Lakiery do włosów TAFT
 
  • Szampon do włosów farbowanych Oriflame
 
  • Pianka do golenia Isana
 
  • Dezodorant do Stóp Oriflame 
 
 
 
 
 
 

18 komentarzy:

  1. Ale wielkie denko gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. czasem tak jest, że wszystko kończy się w tym samym czasie..

      Usuń
  3. sporo tego :) lubię żele pod prysznic Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromne denko! ;D Ja bardzo rzadko coś kończę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, że nagle wszystko się kończy...

      Usuń
  5. szkoda ze nie napisałaś przy niektórych jak sie sprawdził u ciebie bo byłam ciekawa a tu tylko opis i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre produkty miały osobny post na blogu i są podlinkowane.
      A co Cię interesuje? - to już piszę jak się sprawdziło u mnie.

      Usuń
  6. Mój ukochany spray do stóp z Oriflame <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też:) miałam też inną wersję z Oriflame,ale ten jest the best!

      Usuń
  7. uwielbiam ten szampon z borówką ilość zużytych opakowań to nie zliczę szkoda ze nie mam konsultantki bo mi się własnie kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sama możesz się zapisać np U MNIE:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. sama byłam zaskoczona,że tyle się uzbierało

      Usuń
  9. Spora ilość!
    Lubię żele z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i miałam już prawie wszystkie wersje zapachowe:) Są super!

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)