środa, 31 lipca 2013

Rajstopy w sprayu W7

 
 
CO TO TAKIEGO RAJSTOPY W SPRAYU??? 
Rajstopy w sprayu to preparat opracowany z myślą o nogach, który wyrównuje koloryt skóry, nadając nogom odcień złocistej opalenizny. Nogi są jedwabiste w dotyku i wydają się smuklejsze. Wszelkie niedoskonalości w postaci przebarwień, pajączków czy żylaków są mniej widoczne.


JAK UŻYWAĆ:
Przed użyciem należy wstrząsnąć pojemnikiem. Spray nakładamy bezpośrednio na nogi lub najpierw na ręce, którymi następnie rozprowadzamy fluid po nodze. Sposób nakładania jest uzależniony od indywidualnych upodobań
( ja nakładam najpierw na rękę i potem rozprowadzam:).
Po ok. 60 sekundach od nałożenia preparat wysycha.


EFEKT APLIKACJI NA MOICH NOGACH:



 
Od tamtego roku chciałam je wypróbować i cieszę się, że w końcu je kupiłam.
Jest to tańszy odpowiednik znanych chyba wszystkim rajstop Sally Hansen.
Preparat ładnie się prezentuje na nogach i rzeczywiście ujednolica i poprawia koloryt naszej skóry -  zresztą same zobaczcie różnice na zdjęciach.
Intensywność koloru i krycia można dowolnie stopniować według własnych upodobań stosując większą lub mniejszą ilość preparatu. Są dosyć łatwo dostępne i w przystępnej cenie. Dodatkowo nie musimy się martwić o powstawanie tzw. "oczek" oraz nic nas nie uciska i nie gniecie.
Początkowo obawiałam się aplikacji,ale jest ona w miarę łatwa tylko trzeba pamiętać aby robić to dość szybko.
Rajstopy trzymają się na nogach cały dzień i nic się z nimi nie dzieje.
Nie da się ich dokładnie usunąć samą wodą, trzeba użyć żelu lub mydła.
Nie wiem jak spisują się na deszczu, jednak ja zazwyczaj zakładam je w słoneczną pogodę do spódniczki lub krótkich spodenek.
Kolejnym plusem jest to, że w słoneczny dzień nasze nogi mogą wyglądać tak efektownie jak w rajstopach a nam nie jest przez to gorąco.
Jak dla mnie świetny produkt, jednak nie polecam stosować ich do lekarza czy na basen  -gdyż będzie trochę problemu z szybkim ich zmyciem:)

Miałyście te rajstopy? Co Wy o nich sadzicie?
Może polecacie coś innego?
 





 
 


 
Na koniec ciekawostka:
OSTATNIO MOJE NOGI WYGLĄDAŁY TAK I STĄD DZIWNIE NIE OPALONE
 PROSTOKĄTY NA KOLANACH
 
 
 
 
 
 

38 komentarzy:

  1. sporo osób poleca, chyba wkrótce i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze słyszałam różne opinie na temat tych z W7 i nie wiem czy ryzykować i kupować je jak te z Sally Hansen sie skoncza ale z tego co przez to chyba warto zaryzykowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie wiedziałam czy taki produkt bedzie mi odpowiadał dlatego wolałam zaryzykować z tańszą wersją, może kiedyś zkuszę się na SH ale póki co to W7 jest dla mnie jak najbardziej OK:)

      Usuń
  3. Dają naprawdę świetny efekt, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem mile zaskoczona efektem, bo wydawało mi się że to jakaś "ściema" będzie.

      Usuń
  4. Efekt mi się podoba :) Jak będę miała okazję to kupię. Wcześniej się wahałam, ale teraz już wiem,że będzie ok :) Gdybyś miała "okazję" zobaczyć jak nogi reagują na deszcz to byłabym wdzięczna za info :). Czy te rajstopy nie brudzą ubrań? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będe je keidykolwiek stosowac w deszczu,ale jak mi się to zdarzy to dam znać.
      Jeśli dobrze wyschną to nie, chociaż na białych spodenkach nie próbowałam - bo takich nie mam, ale z innym było ok:)

      Usuń
  5. Czaję się na te rajstopy już od dawna a efekt jest dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od tamtego roku już miałam na nie ochotę

      Usuń
  6. faktycznie...ale się zgrałyśmy z postami haha:)
    przed doczytaniem do końca zastanawiały mnie właśnie te prostokąty na kolanach :DD , już teraz wiem od czego są :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie to aż nieprawdopodone,że tak w tym samym czasie to robiłysmy...hi,hi
      Ale Ty masz ładniejsze zdjęcia:D
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. yy tam...a Ty masz fajniejsze kolana :DDD

      Usuń
  7. Efekt świetny :) też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing! I like it so much!!!!do u want to follow each other!?
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I'm glad to like it:):):)
      I want follow your blog!
      REGARDS!!!!

      Usuń
  9. coraz bardziej ciekawią mnie te rajstopy w spray'u :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona Ty - ja nawet nie wiedziałam, że istnieją , a Ty Słońce od roku o nich myślisz ♥♥♥ Efekt jest genialny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz taka jestem, hehehe
      W końcu je kupiłam i są super:)

      Pozdrawiam Cię mocno i czekam na posta z Wielkiego Dnia a jeśli takiego nie planujesz na blogu to proszę jakies fotki na priv:):):)

      Usuń
  11. Bardzo przydatny produkt i świetny efekt, też od dłuższego czasu medytuję nad zakupem, ale tych SH, ale obawiam się, że nie będą mi odpowiadały, chyba więc się skuszę na tą tańszą wersję, skoro też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam właśnie czy działanie produktu tego typu będzie mi odpowiadać i wolałam sprawdzić na tańszym:)

      Usuń
  12. Genialne! Kiedyś o tym słyszałam i nie brałam tego na poważnie, ale teraz jak najbardziej jestem za ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się dawniej wydawało,że to będzie brudzić, kleić się itp.
      Ale teraz jestem zadowolona:) i faktycznie spełnia swoją rolę:)

      Usuń
  13. Są bardzo fajne. Mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle o nich słyszałam ale nigdzie ich jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w wielu drogeriach internetowych i na allegro:)

      Usuń
  15. (; Reb, xoxo.

    *Sul mio blog c'è un nuovo post dedicato
    a un outfit, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/08/qsixtyone_5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się:)-fajna torebka
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
  16. Efekt bardzo się spodobał.
    Zawsze coś wymyślisz;) nawet nie słyszeliśmy o takich produktach;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:)
      Lubię wymyslać i testować ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) jestem bardzo zadowolona z tego produktu

      Usuń
  18. Efekt faktycznie widoczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, efekt rzeczywiście jest świetny!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)