poniedziałek, 29 lipca 2013

Mój plażowy niezbędnik...

 
Wszyscy na you tube i blogach pokazują swoje plażowe torby,więc również postanowiłam zrobić takiego posta. Na zdjęciu zabrakło jeszcze podstawowej rzeczy - WODY!!!!

W sumie miał być to post z serii piękne miejsca, ale nie udało mi się zrobić więcej zdjęć.
Jakby ktoś był ciekawy jest to Jezioro Rożnowskie, a miejscowości: Rożnów i Gródek nad Dunajcem.


Rożnów
 

Na drugą stronę jeziora można popłynąć takim "stateczkiem" - miałam okazje nawet nim sterować:) Fajna sprawa:)
Rejs do Gródka trwa ok.40min.

 
 





A to już Gródek nad Dunajcem:



Znacie te okolice?? Byłyście?
Jakie miejsca  polecacie na takie upalne weekendy?





 

10 komentarzy:

  1. Oooo podeślij mi później link z recenzja rajstop od W7 bo się wahalam ktore kupić bo jednak te z W7 są tańsze;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównanie do Sally Hansen,ale dla mnie są super:)
      Jak będe publikować recenzję to napewno podeślę linka:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Też mnie strasznie ciekawi ten produkt więc również czekam na recenzje :)!

      Usuń
    3. Jak tylko zrobie nowe zdjęcia to wstawię posta na ten temat:)

      Usuń
  2. Ojjj jak ja mażę o takim dniu nad wodą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takiej wody ja też planuje wypad nad jeziorko

    OdpowiedzUsuń
  4. I just found your blog and I love it!i love this products
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks:):):)
      I love them too:)
      Do you want to follow each other!?

      POZDRAWIAM:):)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)