niedziela, 21 lipca 2013

BALSAM POD PRYSZNIC..........................

NIVEA
Balsam pod prysznic
 

 
SPOSÓB UŻYCIA: 
 
 

Bardzo fajny produkt w szczególności na lato. 
Skóra jest nawilżona, a my się nie „lepimy”.
Moją skórę nawilżał bardzo dobrze, a może nawet lepiej niż tradycyjny balsam.
Stosowanie pod prysznicem jeśli chodzi o użycie było wygodne –nałożyć i spłukać.
Jednak jeśli chodzi o opakowanie to mi nie odpowiadał kształt, ponieważ wyślizgiwało się z dłoni.
Drugim jego minusem jest dla mnie stosunek wydajności do ceny.
Na początku przeszkadzał mi trochę zapach,ale teraz nawet go polubiłam:)
Jedno opakowanie wystarczyło mi na niecałe 2 tygodnie używania.
Pomimo to jednak polecam go przyjaciółkom i raczej kupie ponownie.
W skali od 1-10 dałabym mu 7 punktów:)
 
Teraz nie wyobrażam sobie latem stosować zwykłego balsamu,więc muszę polować na promocje i robić zapas:)
 
A Wy co o nim sądzicie???


PODSUMOWANIE NASZYCH TESTÓW W FILMIKU KAROLINY:


 

12 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, ale jeszcze go nie stosowałam. Leży grzecznie w pudełku i czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogłam się doczekać i od razu musiałam wypróbować:):)

      Usuń
  2. Też go nie używałam, ale zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super na lato tylko mogłby być tańszy, bo zużywa się tak szybko jak "woda"

      Usuń
  3. Nie znam, ale lubię jak można żel postawić "na głowie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel tak:) Ale ten kształt butelki gdy masz śliskie i tłuste ręce po balsamie dla mnie jest niewygodny, bo butelka wypadała mi z rąk:(

      Usuń
  4. Jeszcze go nie próbowałam, ale jak jest mało wydajny, to zastanowię się, zanim go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo wszystko chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo wszystko też go będę używała latem, bo jest super rozwiązaniem:):)

      Usuń
  6. Kamil obiecał, że mi kupi ten balsam bo jaram się reklamą ale do tej pory jeszcze nie kupił, więc poślinię się do Twojego ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamil do sklepu kupić przyszłej żonce balsam:)
      Dodatkowo w rossmanie jest teraz na niego promocja:):):)
      Pozdrawiam Was bardzo.....
      WIELKI DZIEŃ TUŻ,TUŻ......

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)