sobota, 29 czerwca 2013

Zakupy, zakupy......


 
Skusiłam się nam megapromocję maszynki Wilkinson 8.99zł
 (musiałam zrobić zapas)
żel pod prysznic Dove Figa & kwiat pomarańczy
pasta Elmex + płyn Meridol gratis

 
Szminki -pisaki do ust NYC

 
Rajstopy w sprayu W7 Medium Glow

 
 
 
Zimne bandaże na cellulit Marion
Chusteczki do demakijażu Clean&Clear

 
Krem do depilacji Eveline

 
Dezodorant -  antyperspirant Garnier Mineral
Pomadka ochronna do ust Bell
 

 

Szmatka muślinowa
 
 
Kupiłyście lub używałyście tych rzeczy???
Co polecacie?
 
 

16 komentarzy:

  1. pisaki do ust jak dla mnie idealnie stworzone ;d uwielbiam je za wytrzymałość na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że ja równioeż je polubię i liczę właśnie na trwałość:)

      Usuń
  2. oo, maszynki są w bardzo dobrej cenie! gdzie można dopaść taką promocję?

    OdpowiedzUsuń
  3. No, cena maszynek też mnie zainteresowała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tan maszynek to latem zejdzie stosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłdnie,więc zapas warto zrobić i to w takiej cenie:)

      Usuń
  5. Cena maszynek świetna! Gdzie można je dorwać? Ogólnie- zakupy bardzo udane :D Jestem ciekawa jak się spiszą bandaże i rajstopy w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam:) ale tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam.
      Teraz jest na niego fajna promocja 500ml za ok.8zł czy cos koło tego.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z takich jednorazówek - NAJLEPSZE:)

      Usuń
  8. zdziwiły mnie te rajstopy w sprayu chyba będę musiała przetestować to cudo :)
    obserwuję i zapraszam do mnie http://pattydreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Maszynki w bardzo okazyjnej cenie,a szmatki muślinowe bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)