sobota, 22 czerwca 2013

Moje mleko migdałowe...

Ostatnio często słyszałam o domowym sposobie robienia mleka migdałowego i w końcu sama postanowiłam takie zrobić.

Czego użyłam:
migdały
woda czysta przegotowana
blender
sitko gęstę (można też użyć gazy,ale ja akurat nie miałam)

Ja proporcję robiłam tak "na oko" paczka migdałow i ok. 4 szklanki wody ciepłej.


KROK 1 MOCZYMY


 
KROK 2 BLENDUJEMY


 
 
KROK 3 ODCEDZAMY (fotki nie ma, bo to mało atrakcyjny widok był, zresztą widać w kroku 4)
 
 
 
KROK4 "papkę" zalewamy znowu wodą i blendujemy

 
 




Robicie takie mleko?
Lubicie?
 
 

 

10 komentarzy:

  1. uhh uwielbiam je ;))
    u mnie najczesciej robi je mama bo najlepiej jej wychodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo - przyznaję się bez bicia, że nie znałam tego sposobu -więc dziękuję bardzo za tą notkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że pomogłam:) ja też niedawno to odkryłam:)
      Wcześniej nie piłam takiego.

      Usuń
  3. Nigdy nie próbowałam ;) ale narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie piłam i sobie narobiłam ochoty - potem sama musiałam wypróbować:)

      Usuń
  4. Nie próbowałam, kurcze muszę sobie coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też postanowiłam w końcu spróbować:)

      Usuń
  5. Nigdy nie robiłam, ale fajny patent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tyle słyszałam,że w końcu postanowiłam tez zrobić:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)