niedziela, 16 czerwca 2013

Domowy Sturbucks

 
Bialetti Mukka Express Cappuccino Maker
 

 
 




 
 
 
 

GOTOWA KAWA:)
 
 
 
 
Wszystko zaczęło się od filmiku Agi z kanału Nieesia25
 
Od kiedy zobaczyłam ten filmik chciałam ją mieć:)
Dostałam ją w prezencie od mojego Narzeczonego, była to mega niespodzianka dla mnie, bo nie planowałam jej wtedy kupić tylko mu opowiadałam, że bardzo mi się spodobała i kiedyś sobie taką kupię.
 
A tutaj filmik Agnieszki, w którym opowiada jak dokładnie robi się taką kawkę:
 




Jaka jest Wasza ulubiona kawa???
 
 
 


5 komentarzy:

  1. Ale pysznie wygląda ta kawa! Ja lubię z bitą śmietaną i gorzką czekoladą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurka siwa! też chcę to cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo jak ją zobaczyłam na filmiku Agi

      Usuń
  3. moją ulubioną kawa jest zwykła, parzona, bez cukru i mleka, ale od czasu do czasu lubię wypić coś w stylu cappuccino czy latte :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)