czwartek, 6 czerwca 2013

Co nowego???












A na koniec coś pysznego:
 


POZDRAWIAM:*
 

11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam żel pod prysznic Pomarańcza z yves-rocher!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię żele YR i miałam już prawie wszystkie zapachy:)

      Usuń
  2. narobiłaś mi ochoty na taki pyszniasty deser :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła... Truskawki + jogurt naturalny + pokruszone ciastka lub musli = gotowe:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nazbierało się, bo długo nie robiłam takiego wpisu

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego podkładu z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię, to moje chyba 4 lub 5 opakowanie:)

      Usuń
  5. Same wspaniałości ;)
    Gąbkę tą samą używam i jestem z niej zadowolona, kosmetyki Yves Rocher dopiero odkrywam, ale wiem, że zostaniemy partnerami na długo :D
    No i ten deserek- wygląda przepysznie :D
    Ja ostatnio piłam pyszny koktajl bananowo-truskawkowy z kefirem i dodatkiem miodu ;) Pyszny deserek! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)