poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Tańszy odpowiednik TRAVALO:)

TAK WYGLĄDA ORYGINALNE TRAVALO:
Tutaj możecie zobaczyć więcej zdjęć oraz  czym różni się od tańszego odpowiednika:
http://www.travalo.com/support?id=75 - SPOSOBEM NAPEŁNIENIA!!!



 
 
A TAK WYGLADA ATOMIZER L'ambre:



Opakowanie jest bardzo lekkie, chyba z aluminium lub innego tego typu metalu.


Po rozłożeniu wygląda tak:


W środku znajduję się szklana buteleczka do której trzeba przelać lub "napsikać" ulubionego zapachu.
Elementy metalowe zabezpieczają szkło przed uszkodzeniem. Buteleczka jest zakręcana,ale jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby coś się wylało lub ciekło z niej.

To jest mój zdecydowany hit, dzięki któremu mam zawsze przy sobie zapach jakiego używam - nawet jeśli w domu jego butelka to 125ml.
Nie muszę dźwigać ciężarów, uważać aby nie rozbić dużej butli ulubionych perfum i mogę odświeżyć zapach w ciągu dnia:):):)

 
Co sądzicie o takim rozwiązaniu???
 
 
 
 

 

 

21 komentarzy:

  1. To z pewnością bardzo wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też go mam, ale mam problem z przelewaniem do niego perfum :/ Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest travalo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest nawet wygodny, nawet jak "psikam" to nic się nie marnuje:) Myslałam, że będzie gorzej.

      Usuń
  3. Świetna rzecz! Nie spotkałam się jeszcze z odpowiednikiem, ale wygląda zachęcająco i faktycznie wiele się nie różni. A ile kosztuje taki odpowiednik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni się sposobem napełnienia i tym samym - budową.
      Jednak idea jest zachowana: mieć zawsze w torebce miniaturkę ulubionego zapachu:)
      Ja płaciłam coś ok. 3zł:):):)
      Dla mnie za taką cenę rewelacja:)

      Usuń
  4. Bardzo fajne rozwiązanie ;] Można mieć pod ręką ukochany zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, nie wiedziałam, że jest już odpowiednik. A jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za ten płaciłam smiesznie niską cenę ok.3zł.
      Żałuję,że nie wzięłam więcej niż jeden.

      Usuń
  6. też mam :) niebieski i srebrny
    kupiłam na allegro za bodajże 1,50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze lepsza cena .
      Proszę daj mi namiar na użytkownika: atula.blogspot@gmail.com

      Usuń
  7. Dobry sposób na zredukowanie ciężaru torebki ;) Ile się mieści do takiego atomizerka?

    Ciekawy blog, ładna szata graficzna. Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam pozrzędzić, że przelewanie perfum, czy "psikanie ich" to nie takie wcale łatwe ani wygodne [używam rush2 gucci, wielkie plastikowe pudło z wbudowanym psikaczem tak raczej "w środku", ale zobaczyłam cenę i będę Cię przeklinać zaraz, bo obiecałam sobie "żadnych więcej zakupów w tym miesiącu!"

    ;) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taką jedną malutka i przydatną rzecz możesz jeszcze w tym miesiącu kupić:) hehehehh

      Usuń
  9. Ciekawe rozwiązanie :) Nie wiedziałam o czymś takim ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten odpowiednik ma ładniejsze opakowanie niż oryginał :)
    Ja nie potrzebuję takiej buteleczki bo kupuję perfumy w fiolkach 20ml więc nie mam problemu żeby je zabrać ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa, miałam w planach zakup travalo, ale ten tez jest świetny i w dodatku tani ;) A gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super;) i ta śmieszna cena;) nie wiedziałam, że są takie fajne gadżety;)
    Zapraszam do wzajemnego obserwowania;) będzie mi bardzo miło.
    To mój blog: http://mojswiatpiekna.blogspot.com/2013/05/krem-na-dzien-i-noc-hydrobalans-floslek.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)