środa, 3 kwietnia 2013

Rewitalizacja: DŁONIE :) + dwie nowości

Są to produkty, których obecnie używam.
Przydało by się coś nowego, ale denkuję to co mam.
w poście z hitami będzie kilka ciekawych produktów.
Moja pielęgnacja zazwyczaj wygląda tak,a tak na szybko to niestety tylko krem:)
 
 
PEELING
 

KREMY



PREPARATY NA SKÓRKI I PAZNOKCIE:




 
 
 
NOWOŚCI:)
 


moja nowa chusta, chciałabym ją już założyć do jakiegoś wiosennego stroju:))))
a tu ciągle zima:(

 
Jak się Wam podoba???
 
 
 
 

 

7 komentarzy:

  1. chusta fantastyczna:)super lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna chusta! Oczu nie mogę oderwać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) chciałabym już ją założyć....wiosennie

      Usuń
  3. Co to za peeling? :)
    Śliczna chusta, ale wciąż nie mamy pogodowej wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest peeling solny z rossmana Welness&Beauty
      dzięki:) no właśnie wiosny brak.

      Usuń
  4. Nie probowalam zadnego z nich, mam inna odzywke Sally Hansen i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)