sobota, 20 kwietnia 2013

Pięlegnacja twarzy - aktualizacja!



OCZYSZCZANIE:
Żel do mycia twarzy, Yves Rocher
Kwiatowy tonik, Yves Rocher






DEMAKIJAŻ:
Płyn micelarny, Dermedic
Płyn micelarny, BeBeauty (kupiłam,  żeby przekonać się czy faktycznie jest taki dobry jak wszyscy piszą)





NAWILŻENIE:
Nawilżający krem-żel na dzień, Yves Rocher
Krem regenerująco - nawilżający na noc, Garnier
 
 
 
 
KREMY POD OCZY:
Nawilżająco - rozjaśniający, AA
Krem pod oczy, GlySkinCare




Używacie czegoś w tej listy??
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do twarzy?
 
 

21 komentarzy:

  1. Ja używam Płyn micelarny z BeBeauty bo tak samo jak Ty czytałam wiele pozytywnych opinii i sama chce poczuć na własnej skórze czy faktycznie jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam żadnego z twoich ale o części słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mnie ciekawi ten micel, więc czekam na recenzję :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście używam Biedronkowskiego micela:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ostatnio czytam na blogach że wszyscy zachwalają ten płyn micelarny z Biedronki chyba sama muszę kupić i się przekonać na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Micel z Biedonki bardzo mi pasuje :) Już zapisałam kolejną sztukę na listę zakupową ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej listy mialam micel z BeBeauty i krem pod oczy z GlySkincare, i lubiłam oba - zwłaszcza krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niedawno odkryłam płyn BeBeauty i muszę przyznać, że wyparł mój poprzedni kosmetyk:) Jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat z tej listy nie używam niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana !

    Świetny blog, więc może chciałabyś go urozmaicić i wygrać w konkursie ?

    Jeżeli masz ochotę i czas zapraszam serdecznie -http://ashplumplum.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    Do wygrania cudowna apaszka z modnymi wzorami

    pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak sprawdził się micel z Biedronki? Bo u mnie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam płynu z Biedronki :) A ten krem z Garniera kupiłam kiedyś mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skomentowałam poprzednie posty i tak mi się spodobało, że dodaję do obserwowanych, pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam toniku z yves rocher nawet fajny ostatnio poczyniłam spore zakupy w tym sklepie zaparaszam na haul obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię micelka z Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam żadnego z pokazanych produktów, ale przy najbliższej okazji spróbuję ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie dowiedziałam się, że wycofują micela z Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremik z YR czeka na swoją kolej, wkrótce to nastąpi - czytałam o nim wiele dobrego i mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie.
    Micel z Biedronki zachwycił mnie, a poznałam go całkiem niedawno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten tonik kwiatowy, powiem szczerze spodziewalam sie po nim lepszych efektów, ale nie jest tez najgorszy, cena jest w miare, także nie załuje zbytnio zakupu:)

    Ps. Jakis czas temu zmieniłam nazwę bloga z justynasinspirations.blogspot.com na justynasstyle.blogspot.com zapraszam serdecznie:)informuje cie tutaj ponieważ nie moge zrobic przekierowania na poprzedni link bloga, a wiem, że odwiedziałaś mnie:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Płyn micelarny, BeBeauty testowałam u swojej siostry, i jestem dobrze do niego nastawiona z pewnością go kupię :)
    zapraszam do mnie http://maxeffect97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)