piątek, 12 kwietnia 2013

Kilka nowości - Yves Rocher i Oriflame

Ostatnio z powodu zdrowia rzadko tutaj bywałam, ale dziś chciałam Wam pokazać co nowego u mnie......

 
 
 
oraz niekosmetyczna rzecz: 
 
 
Zamówiłam całkiem inny cały złoty,ale trafiłam na dziwnego sprzedawce i musiałam anulować transakcję.
W końcu zdecydowałam się na taki, jednak na wiosnę myślę, że będzie całkiem fajny:)
Jednak nadal myślę o złotym...

 
Pamiętajcie, nie ma cenniejszej rzeczy od ZDROWIA!!!! 
 
Pozdrawiam:)
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Ładniutki kolor lakieru dostrzegam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając go wyobrażałam sobie go inaczej, bo on jest do frencha i myslałam,że będzie "mleczny" - ale ten kolor też może fajnie wyglądać chyba (jeszcze nie używałam)

      Usuń
  2. Zdrowia życzę :)
    Bardzo fajne nabytki, ja z Oriflame nic jeszcze nie miałam, w sumie z YR też nie ;) A YR kusi co chwilę fajnymi promocjami, ciekawe kiedy im ulegnę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciagle daję kusić:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Daj znać jak się będą sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już i znam zapach, bardzo lubię go na sezon wiosna -lato.

      Usuń
  4. O ciekawe recenzje się szykują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zakupiłam te kremik do twarzy z YR.
    Czeka na swoją kolej :D Ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Ogólnie lubię kremy z YR jeszcze żaden mi nigdy krzywdy nie zrobił:)

      Usuń
  6. Oo właśnie chciałam kupić te perfumki, bo wywąchaniu próbki :P I ten sam zegarek! :) Ale nie mogę się zdecydować, czy czarny, biały czy miętowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zegarek;) z tymi zakupami na allegro czasem tak bywa;( niestety.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;) Obserwuje i będzie mi bardzo miło, jak Ty też zaobserwujesz u mnie;) http://basia86-naturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)