niedziela, 3 marca 2013

Po dłuższej nieobecności - MEGA HAUL!!!






 
  • Drewniania szczotka do masażu
  • Silikonowa baza pod makijaż
  • Balsam do ust Isana INTENSIV
  • Ekspresowa odżywka w sprayu GLISS KUR
  • Lakier do włosów TAFT
  •  
 
 
  • Kwiatowy tonik
  • Żel do mycia twarzy z rumiankiem
  • Żel pod prysznic Ylang Ylang
  • Żel pod prysznic Bawełna
  • Woda perfumowana Moment de Bonheur
  • Antyperspirant Zielona cytryna z Meksyku
  • Pomadka Jeżyna
  • Puder brązujący
  • Pastylka do kąpieli stóp
  • Pastylki do kąpieli: truskawka, malina, kokos

 
 
  • Dezodorant do stóp
  • Szampon do włosów farbowanych
  • Ujędrniające serum do biustu i dekoltu Perfect Body
  • Woda perfumowana ELVIE
  • Antyperspirant Deep Impact
  • Żel pod prysznic Deep Impact
  • Szminka do ust Power Shine
 

 

 
  • Odżywka do paznokci Eveline
  • Serum, odżywka  do rzęs Eveline

 
 
  • Puder mineralny Loreal True Match N4
  • Rozświetlacz Revlon Colorstay nr 010
  • NYC Smooth Puder Sypki Translucent
  • Błyszczyk Revlon
  • Pomadka Maybelline
  • Pomadka Loreal
  • Serum do włosów Marion

 
 
  • Płyn do kąpieli Palmolive
  • mini panki do golenia BOND
  • Żel pod prysznic AVON
  • Szampon do włosów farbowanych Timotei
  • Peeling truskawkowy Joanna
  • Peeling BeBeauty
 
 
  • Peeling na bazie soli morskie i oliwki Wallness&Beauty
  •  
 

 
 

16 komentarzy:

  1. haul rzeczywiście mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) ciekawe jak pójdzie denkowanie heheh:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdziu ile kosmetyków! Aż mi się oczka zaświeciły! :> W Yves Rocher, to chyba Panie Cię na rękach nosiły za tak spore zakupy?:) Nie no,teraz, po tych Twoich zdjęciachwłączy mi się mój zakupoholizm :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie duże zakupy! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu...ale masz testowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ho! Potężny haul :D podziel się, przecież sama tego nie zużyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe postaram się zużyć.... jakby co dam znać :)

      Usuń
  7. Ale cudeńka, szczególnie rozświetlacz!
    Co do żelu do mycia twarzy, mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi, bo mnie jakoś nie pasował.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kolejne opakowanie, u mnie się sprawdza bardzo dobrze:)
      a co do rozświetlacza to słyszałam o nim dużo dobrego i postanowiłam wypróbować.

      Usuń
  8. To prawda,zakupy potężne,ale i bardzo fajne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naturia truskawki peeling suuper sprawa testowałam zapach cudowny ;D

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony z wszystkich zapachów z tej serii.

      Usuń
  10. Faktycznie Mega :) niczym w drogerii :) Rozświetlacz Revlon jest na mojej zakupowej liście...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)