sobota, 5 stycznia 2013

Projekt denko



 
 
 

 

    Lirene, Peeling Enzymatyczny - pisałam o nim tu: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2012/09/zrobione.html
       Ziaja, Maska regenerująca - pisałam o niej tu: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2012/12/maska-regenerujaca.html
     Tołpa, Maska - opatrunek - pisałam o niej tu: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2012/12/topa-dermo-face-rosacal.html

 

 
 
       Nivea, Łagodzące chusteczki oczyszczające - pisałam o nich tu: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2012/12/moj-obecnie-ulubiony-sposob-demakijazu.html
      Tami, chusteczki odświeżające Green tea

 
 
 

       Nivea Soft, krem intensywnie nawilżający
       Vichy NEOVADIOL  Gf

 
 
 

     SunOzon Balsam po opalaniu
      Wellness&Beauty  Kremowy żel pod prysznic Wanilia i Makadamia

 



      DAX COSMETICS, Perfecta SPA masło do ciała - pisałam o nim tu: http://www.agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/perfecta-spa-maso-do-ciaa.html
      Sephora, mydełko w płynie Green tea & Lemon
      Venus  żel do higieny intymnej


 
 

       BeBeauty peeling do stóp
      Antidral  Preparat przeciw nadmiernej potliwości
Fa antyperdpirant PINK PASSION

 


 

      Taft lakier do włosów
   Yves Rocher  Delikatny tonik kwiatowy
     Bielenda Łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu
 

 
 

Oriflame, Balsam do ust
Oriflame, Podkłąd  Ever Lasting
Oriflame, wygładzająca baza pod makijaż
Vichy krem AQUA THERMAL
 
 
 
 
 

Isana Bezacetonowy zmywacz do paznokci
SENSIQUE zmywacz do paznokci z gąbką o zapachu kokosa

 
 
Buźka:*
 

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się zużywać to co mam, bo ciągle coś nowego przybywa:)

      Usuń
  2. Wow, duże denko! Gratuluje i powodzenia w kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo!
    Duże denko :)
    Kolejne miejsce na półce zwolnione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko :)
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dołaczyłam do Twojego grona obserwatorów.
      Chciałabym obserwowac blogi wszystkich klubowiczek,ale nie zdążyłam jeszcze wszystkich odszukać i dodać.

      Usuń
  5. sporo się uzbierało - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze sporo tego...oprócz antidralu i taftu nic innego nie gościło u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się teraz uzbierało dużo...
      Czasem tak jest,że wszystko naraz na wykończeniu nagle:)

      Usuń
  7. jej jakie ogromne denko:) większości tych kosmetyków nie miałam i nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się teraz uzbierało dużo...
      Czasem tak jest,że wszystko naraz na wykończeniu nagle:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)