niedziela, 6 stycznia 2013

Kilka nowości...

Na początek coś kosmetycznego,
w Rossmanie skusiłam się na 2 promocje.




Pierwsza to alkiery taft przy zakupie 2 + 1 gratis




Po drugie jedne z moich ulubionych maszynek do golenia w cenie chyba 10.49zł za 4 sztuki






Na zimne dni GORĄCA CZEKOLADA, odkryłam ją dzięki Koleżance z pracy.
( Gosiu - Dzięki:)
Ostatnio piłyśmy ją razem codziennie. Jest pyszna i tania 3.99zł w Biedronce.

 
 
 
Właśnie teraz ją popijam w domku pisząc tego posta.


 
A tutaj nowość, którą mam zamiar zaraz przygotować, jadłyście taka zupkę??
Ja zaraz się przekonam czy mi smakuje.
 
 
 
 
Miłego wieczoru:*
Agata pisze...
 

22 komentarze:

  1. Uwielbiam tą gorącą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja uwielbiam Magnetic, zarówno czekoladę do jedzenia, jak i do picia :) A lakierów do włosów nie używam, ale promocja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc mówisz, że jest pyszna ta czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąca czekolada! <3 Najlepsza taka prawdziwa rozpuszczona z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ta czekolada na gorąco jest pyyszna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, napiłabym się teraz takiej czekolady...

    OdpowiedzUsuń
  7. O czekolada <3 Bardzo fajne rzeczy :))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gorącą czekoladę :)
    Promocja Taft świetna - moja mama je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladkaa *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tą zupkę mieszam ze śmietaną i zapiekam w niej kurczaka :) smacznie, szybko i prosto :)
    chyba wybiorę się jutro do biedronki po tą czekoladę :)

    Pozdrowienia dla malinowej koleżanki, dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię z kurczakiem tylko z inną zupką cebulową -pychotka:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Nie za bardzo przepadam za takimi zupkami w proszku, ale czekolada jest przepyszna :) W sezonie zimowym kupuję ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta też średnio smakowała,ale miałam ochote w sklepie po pracy jak byłam głodna, hehe

      Usuń
  12. Ale narobiłaś mi smaka tą czekoladą...Chyba zaraz męża do sklepu wyślę ;)

    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanieńka, moją ulubioną czekoladę pijesz, ja zrobiłam duży zapas ;]
    Dzisiaj na poprawę nastroju też wypiłam dużą porcję ;))
    Ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mam wolna sobotę i w końcu chwilkę na bloga:):)
      Chyba bedę przy tym popijać tą czekoladkę...
      Buziaki:*:*

      Usuń
  14. Wiele osób "wiesz koty" na lakierach Taft, jednak jak dla mnie, są to jedyne specyfiki, które są w stanie bez przetłuszczania (!) utrwalić moje włosy i sprawić żeby zostały na swoim miejscu przez pewien czas. :)

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu i również dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,
      moja opinia na temat Taftu jest taka sama:)a ta promocja była super, chociaż srebrnego jeszcze nie miałam nigdy.
      Ale wiesz każdemu odpowiada co innego.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. oooch, jak ja lubię ta czekoladkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie czekolada do picia Magnetic potrafi czlowiekowi zrobic dobrze na duszy :) Wspaniale poprawia nastroj:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)