środa, 5 grudnia 2012

tołpa: dermo face, rosacal.

maska - opatrunek
wzmacniająco - łagodząca
na twarz i szyję

wzmacnia naczynka krwionośne
łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia

Jak stosować?
Nanieś maskę na oczyszczona twarz i szyję pozostawiając 2mm warstwę.
Po 10 -15 minutach zmyj wodą. Stosuj 2 razy w tygodniu, a w przypadku skóry bardzo nadreaktywnej i zaczerwienionej codziennie przez okres 1 tygodnia.



MOJA OPINIA:
Piękny zapach, kremowa konsystencja.
Bardzo delikatna, nie podrażnia i nie powoduje alergii.
Wprost idealna na moją twarz przy ostatnio panującej pogodzie, wiatr, zimno itp.
Skóra po była ukojona i delikatna, lekko ale przyjemnie  ściągnięta.
Więcej mogłabym powiedzieć po dłuższym stosowaniu, mam ochotę na taka kuracje tygodniową -  głownie dla wzmocnienia naczynek i teraz na mrozie też by się przydała.
Została mi jeszcze jedna:)


Jest to kolejna maseczka jaką otrzymałam od Malinki jako wyróżnienie w tagu Październik miesiącem maseczek :)

9 komentarzy:

  1. o, nigdy nie słyszałam o tej maseczce:) Będę musiała jej poszukać i spróbować, bo moja buzia ostatnio zaczęła się bardzo buntować i nawet chwilowe wyjście na zewnątrz kończy się burakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcie.
    Kiedyś używałam tołpy, ze 3 lata temu - uwielbiałam serię Hydrativ - kremy do twarzy, chyba muzę do nich kiedyś wrócić

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczynam bardzo lubić Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej ! przepraszam ze , piszę ale chciałą bym cię gorąco zaprosić na konkurs romwe.com do wygrania jest bo o wartosci 100$ dla tego chciała bym cię o tym poinformować : ) warto zrobić sobie świąteczny prezent i wygrać : ) !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczek z Tołpy jeszcze nie stosowałam :)
    z Twojej recenzji wynika, że warto po nią sięgnąć zimą :) więc się skuszę :)
    Pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mam na nią ochotę ale jakoś szkoda mi pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tę maseczkę ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę maseczkę ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym ją przetestowała, uwielbiam tołpę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)