sobota, 1 grudnia 2012

PROJEKT DENKO

 
1. Yves Rocher, Płyn do demakijażu z wyciągiem z bławatka bio
2. Yves Rocher, Orientalny peeling z glinka marokańską
3. Alterra, nawilżane chusteczki oczyszczające ALOE VERA
4. Diesel Zero Plus Lady, woda toaletowa
5. Oriflame, Tonik normalizujący Optimals
6. Mooya, maseczka - wypełniacz kolagenowy
7. Nivea, żel pod prysznic Lilia wodna & olejek
8. TAFT, lakier do włosów
9. Under Twenty, Maseczka oczyszczająca
10. Delia, Szampon koloryzujący
11. Perfecta spa, Maska + peeling do rąk 
12. Perfecta, maseczka odżywcza
13. AA, enzymatyczny peeling w piance
 
A jak Wasze zużycia?
 Robicie projekt denko?

18 komentarzy:

  1. Jak ten Diesel Ci się podobał, jak u niego w trwałością, bo rozważam zakup? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobał i na mnie całkiem długo utrzymywał zapach, zresztą na ubraniach także np.apaszkach,chustach itp
      Teraz jest na niego super oferta na rossnecie:)

      Usuń
  2. Ten lakier (przynajmniej w wersji 400 ml z Biedronki) strasznie duszno "pachnie" i wcale tak dobrze nie trzyma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wśród tych co stosowałam ten wypada najlepiej, ale to prawda jak każdy w większej ilości "dusi"

      Usuń
  3. A oczywiście jesteś w mojej liście blogów - tak trafiam na Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te chusteczki z Alterry u mnie niestety się nie sprawdziły zużyłam je do czyszczenia butów :) świetnie czyściły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakoś w lecie na wyjazd do wstepnego damakijazu i oczyszczenia na poczatku było ok, ale potem coraz gorzej może wyschły?! i zaczęły mnie podrażniać - jakoś zużyłam.........

      Usuń
  5. Mnie też po pewnym czasie podrażniały te chusteczki z alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czym to jest spowodowane,skoro nie tylko ja tak mam!?

      Usuń
  6. Projekt denko to fajna rzecz.
    Kontroluje moje wydatki chociaz nie zawsze mi sie to udaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna, jakoś teraz staram się nie kupować nowych produktów zanim nie zużyję tych co mam.

      Usuń
  7. A co to jest ten projekt denko? Bo ja nie do końca wiem o co chodzi ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie pierwszy projekt denko znałam jako zużywanie produktów, w których widać tzw.denko - wszystkie te kończące się a nie mogące sie skończyć.
      Nie można było kupić produktu z tej samej kategorii dopóki nie zdenkuję sie tego, który sie posiada.
      Niektórzy pokazywali produkty jakimi zastąpili zuzyte.
      Z czasem denkiem stało się też podsumowanie zużytych produktów.
      Ja staram się nie kupować zanim nie skóńczę i pokazuje co zużyłam.
      Mam nadzieję, że teraz masz już zarys tego denkowegop pojęcia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Moje denko - leży i czeka... nie wiem na co :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tego zdenkowałaś Słońce :***
    Ja już więcej nie wrócę do tego żelu Nivea, jakoś nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbierało się faktycznie.
      Ja wolę te kremowe też,ale musiałam zużyć zapasy 2 z prezentu i jakiś kupon raz miałam,wiec miałam aż 3 sztuki - zielony był nawet ok na lato, taki orzeźwiający:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)