piątek, 28 grudnia 2012

MASKA REGENERUJĄCA...

Ziaja
z glinką brązową
 
 

  • uzupełnia niedobór substancji odżywczych

glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 50%), glinu (około 15%), żelaza (około 6%), wapnia (około 4%), potasu (3%) i magnezu (2%).
  • przyspiesza regenerację skóry

ECO-certyfikowany olej Canola - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek.
ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka.
prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
  • skutecznie wygładza drobne zmarszczki

proteiny ze słodkich migdałów - białka proste zbudowane z aminokwasów. Wyraźnie wygładzają naskórek, dając widoczne efekty liftingujące. Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji.
witamina E - witamina „młodości”, neutralizuje wolne rodniki przyspieszające proces starzenia skóry.
 
Jak stosować?2-3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski.
Zmyć letnią wodą po około 10-15 minutach.

 



Moja opinia:
Bardzo ładnie pachnie, ma lekką kremową konsystencję.
Bezproblemowo i szybko się rozprowadza.
Skóra po zastosowaniu jest świeża,lekko napięta, oczyszczona i zregenerowana.
Dodatkowo przyjemna w dotyku i gładka.
Lubię maseczki, które się zmywa, skóra po niej nie była tłusta i nie świeciła się.
Jest bardzo delikatna i  nie podrażnia skóry.
Mój zdecydowany ulubieniec - jestem nią po prostu zachwycona:)
Musze zrobić zapas jak będzie jakaś promocja:)
Chociaż jej cena regularna jest tez rewelacyjna, same plusy:)
POLECAM!!!


14 komentarzy:

  1. Jak Ty się ładnie uśmiechasz:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki z ziaji są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,a ja niedawno dopiero je odkryłam w sensie zaczęłam próbować i się sama dziwię czemu dopiero teraz!?

      Usuń
  3. Uwielbiam ziaję za maseczki, moja ulubiona to żółta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółtej jeszcze nie miałam, ale muszę wypróbować

      Usuń
  4. Mam, dostałam na święta - po takiej recenzji z ogromną przyjemnością jej użyje :) W końcu będę miała czas na odpoczynek ;] Ściskam Cię Słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest super, jedna z lepszych jakie stosowałam.
      Tez ostatnio nie miałam zcasu i w końcu znalazłam chwilkę na relaks:)
      Buźka Kochana i fajnie,że już jesteś:*

      Usuń
  5. no! bo się stęskniłam za Twoją maseczkową twarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maseczki Ziaji...tak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo pięknie, byłam mile zaskoczona:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)