środa, 26 grudnia 2012

Haul Gwiazdkowy czyli co znalazłam pod choinką...

 

 
 
Zauważyłam, że na wielu blogach zaczynają pojawiać się tego typu posty,więc i ja postanowiłam pokazać Wam co znalazłam pod choinką:)
 

 
 


 




 
 
 
 
 
 



 
Dostałam jeszcze "banknociki"
(w weekend po świętach wybieram się na zakupy:)) 
oraz bardzo fajną kurtkę - niestety rozmiar
okazał się zły i muszę ją oddać:(
 
A na blogu znalazłam prezent w postaci ponad 10000 wyświetleń i ponad 80 obserwujących.
Dziękuję Kochane:*
 
Pozdrawiam:)
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Widzę prawie same perfumy :D
    Uwielbiam perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak sprawdzają się perfumy? :)
    Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać czasem! :)
    Zapraszam też do siebie www.abc-un.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapraszam:)
      Diesel już kiedyś miałam i bardzo lubię, reszta też mi się podoba:)

      Usuń
  3. świetny blog ! obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :* pozdrawiam Malinową klubowiczkę o dołączam do obserwujących:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobały:)
      Mikołaj miał nosa.... hihi

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no super prezenty zazdroszcze, a bransoletke siostra ma idento

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)