czwartek, 20 grudnia 2012

FIRMOO

Jakiś czas temu dostałam maila z propozycją wybrania i opisania na moim blogu okularów ze strony
 
Byłam bardzo miło zaskoczona propozycja jaka otrzymałam od Firmoo i bardzo cieszę się, że z niej skorzystałam:)
 
Zamówienie zostało szybko i sprawne zrealizowane, bardzo dobry i miły kontakt z pracownikami firmy.
Okulary są bardzo fajnej jakości, są lekkie i wygodnie się je nosi.






Kilka dni zastanawiałam się co wybrać??? i wybrałam sobie takie oto oprawki:

 

 


dodatkowo otrzymałam twarde etui oraz pokrowiec i ściereczkę do okularów:





Miłym zaskoczeniem był tez mini zestaw naprawczy 2 śrubki i śrubokręcik - osoby noszące okulary wiedzą, że się bardzo przydaje - pierwszy raz się spotykam, aby taki zestaw był dołączony do okularów.



Na tej stronie  http://www.firmoo.com/free-glasses.html   możecie poczytać na temat możliwości otrzymania darmowej pary okularów,której jedynym warunkiem jest pokrycie kosztów przesyłki.
 
Odpowiedzi na dodatkowe pytania znajdziecie pod adresem: http://www.firmoo.com/help.shtml
 
 

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)