środa, 14 listopada 2012

WYRÓŻNIENIE OD MALINKI!!!

Chciałam się pochwalić, że dostałam wyróżnienie z tagu maseczkowego oraz prezent od Malinki.
 
Dziękuję Ci Kochana za wspaniałe i ślicznie zapakowane maseczki oraz piękną karteczkę:)
 

Zobaczcie co dostałam:

Nie mogę się już doczekać efektów,ale ostatnio nie mam czasu na taki relaks a nie chce na szybko robić i bez zdjęć.
 
 
W październiku nadrobiłam chyba za listopad hihi po 2 tygodniowo a teraz ledwo na 1 w tygodniu ciężko mi znaleźć czas - zużywam tubki teraz,bo będzie się kończył termin jednej a ja nie lubię wyrzucać:)
 
POZDRAWIAM:)

16 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Ja już robiłam Mooya w poniedziałek. Mam jeszcze takie z glossyboxa... Masz rację, ja też lubię za spokojnie, aby się zrelaksować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, super prezent :D + świetnie kartki daje,aż chce się jechać do Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Dokłanie tylko ja mam spory kawałek do Torunia,ale chciałabym się kiedyś wybrać...

      Usuń
  3. Gratulacje, świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ta nasza Malinka...rozpieszcza nas tylko:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) Mooya już robiłam maseczkę ale ciekawa jestem innych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miłego relaksu z maseczka na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziękuję za maseczki:)
      wkrótce pierwsza rezcenzja...

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)