piątek, 9 listopada 2012

TAG: Moje biżuteryjne cuda

 
 
Zostałam zaproszona do tagu przez Malinkę z bloga: http://testykosmetyczne.blogspot.com/
Dziękuję Kochana,że o mnie pomyślałaś:)
 


Zasady TAGu:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem:
MELA


2. Wybierz 10 perełek ze swojej kolekcji biżuterii, krótko przedstaw historię każdej z nich (gdzie kupiłaś, za ile, z czym nosisz, czy ma wartość sentymentalną, jakie wspomnienia są z nią związane itp.)3. Wklej zdjęcia swoich ulubieńców.

4. Otaguj 5 blogowych koleżanek.

Nie mogłam się zdecydować co wybrać...........



 


Przedstawiam Wam kilka rzeczy spośród mojej bizuterii i ozdób:









 
 
 
 
 
 












 




Do TAGU zapraszam :

http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/
http://super-sparkle.blogspot.com/
http://balsamowo.blogspot.com/
http://makeuplista.blogspot.com/
http://25latka-wraca-do-siebie.blogspot.com/



36 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten pierścionek, który jest w środku, na zbiorowym pierścionkowym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gumko-spinka z H&M jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam koloru różowego złota,ale za późno poszłam na zakupy i nie było już:( ale zdecydowałam się na złotą i też jest piękna:)

      Usuń
  3. Wszystko cudne, ale najbardziej mi się podoba ta bransoletka a'la Lilou i a'la Pandora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      wszystko kupiłam na allegro i potem tylko " zmontowałam":):):)

      Usuń
  4. Śliczne te serduszka złote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie podobają:)
      Trafiony prezent i fajna pamiątka:)
      Pozdrawiam:)

      Zauważyłaś,że zostałaś otagowana?!

      Usuń
  5. Witaj Kochana :)
    Bardzo dziękuję za otagowanie, ale ja z biżuterii noszę tylko pierścionki, sporadycznie bransoletki więc nie napiszę nic ciekawego :(
    Podoba mi się ozdoba do włosów z H&M coś w moim stylu :)
    Czekam na list Kochana, jak znajdziesz chociaż chwilkę to proszę opisz mi wszystkie wrażenia :*♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię barzdo tą spinko-gumkę:)fajnei wygląda na kucyku
      To może pokażesz pierścionki?!
      Wysłałam mini, a na dłuższy nie mogę teraz znaleźć czasu zreszta widac po blogu dziś 13 a u mnie tylko 2 posty:(

      Usuń
  6. Pierwszy komplet jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja:)
    Otrzymujesz ode mnie wyróżnienie Liebster Blog.
    http://kasiq-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) postaram się odpowiedzieć jak najszybciej

      Usuń
  8. Oglądam zdjęcia i nie wiem, które elementy podobają mi się najbardziej. Wszystko piękne, każdą z tych rzeczy chętnie bym założyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)
      Cieszę się z Twojej opinii:)

      Usuń
  9. Mi się najbardziej podoba nr 5 - i jeszcze sama ja zrobiłaś -super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo i szybklo się robi:)
      Bardzo ją lubię!

      Usuń
  10. zostałaś otagowana u mnie na blogu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kolekcja :)
    Chyba jednak pierwszy kpl podoba mi się najbardziej |:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękną biżuterię!:) Do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna biżuteria szczególnie ten pierwszy komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. otagowalam cie na swoim blogu zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)
      niedługo pojawią się odpowiedzi:)

      Usuń
  15. Uwielbiam bransoletki a la pandora :)
    Agatko, bardzo dziękuję za otagowanie, póki co jestem jednak bez aparatu i nie mam jak porobić zdjęć moich cudów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:(
      Może za jakiś czas zrobisz?!
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Dziękuję za otagowanie :) Piękna biżu <3 Wszystko mi się bardzo podoba. U mnie na blogu też niedługo będzie ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)