wtorek, 13 listopada 2012

TAG: Liebster blog x 5


DOSTAŁAM 5 NOMINACJI Liebster Blog!!!

Dziekuję Wam Kochane:

didi91

mixoflifetestuje

Esy, floresy, fantasmagorie

make-up freak

Leah



Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Pytania od didi91 z bloga:  http://bezlikrozkoszy.blogspot.com/
 
1. Ulubiony aktor/ aktorka: nie mam takich
2. Ulubiona potrawa: sałatka grecka
3. Piłka nożna czy siatkówka: piłka nożna
4. Najładniejsze imię dla chłopca i dziewczynki: Adam i Natalia
5. Najśmieszniejszy film jaki oglądałaś: Rrrrrrrrr - znałam go prawie na pamięć i może nie film był smieszny tylko historie jekie na jego podstawie wymyślaliśmy ze znajomymi - wszyscy byli Adamami i Ewami heheheh
6. Najpiękniejszy dzień w życiu: nie potrafię podać jednego,mamy w życiu wiele takich dni
zdanie matury było tak samo pięknym dniem jak obrona pracy dyplomowej
tak samo poznanie mojego Mężczyzny było takim samym pięknym dniem jak dzień naszych zaręczyn.... itd,itd...
 
7. Ulubiony kwiat: róża i konwalia
8. Ulubione miejsce na wakacje: góry
9. Jakie jest Twoje hobby: fotografia, gotowanie i to o czym piszę na blogu czyli kosmetyki pod każdą postacią:)
10. Najzabawniejszy przypadek z dzieciństwa nie pamiętam
11. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie, a kim jesteś: jako dziecko to jakoś ciągle to się zmieniało,a teraz jestem studentką, a dalej zobaczymy...

 
Pytania od mixoflifetestuje z bloga: http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
 
1. Chciałabym... żeby na święta spadł śnieg:)
 




2. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłam w życiu to... tajemnica :)

3. Ideał mężczyzny... taki, którego pokochamy i który nas kocha:) - wtedy jest idealnie:)
niestety ideałów nie ma, więc po to jest miłość, hehehe

4. Lubię... jesienne i zimowe wieczory przy świecach, pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty i dobrym filmem:)

5. Kim chciałaś zostać gdy byłaś małą dziewczynką... nie pamiętam, to każdego dnia się zmieniało hihi

6. Dlaczego blog? Żeby poznać osoby o podobnych zainteresowaniach i pisać o tym co lubię i co mi sprawia radość:)

7. W spodniach czy w spódnicy??? W spodniach

8. Moje popisowe danie to... uwielbiam gotować i piec, więc tych dań jest wiele...
 
9. Ulubiony program tv: kuchenne rewolucje:)

10. Za dużo... jem w święta:((

11. Na balu przebierańców chciałabym być... ??? sama nie wiem kim???


 
Pytania od Esy, floresy, fantasmagorie z bloga: http://77fantasmagorie77.blogspot.com/
 




1. Ulubiona piosenka? nie mam takiej

2. Wymarzony prezent pod choinkę? Zawsze cieszę się z kosmetyków:) W tamtym roku dostałam wymarzony od mojego Narzeczonego:) była to ogromna paletka do makijażu, kawiarka Mukka Bialetti i perfumy Diesel:) nawet nie wiem kiedy o tym mówiłam,wiedział co chce lepiej niż ja...

3. Szklanka jest w połowie pełna czy pusta? Niestety w połowie pusta:(

4. Jaki jest Twój największy grzech kosmetyczny? Nie wiem, bo inaczej nie popełniałabym go!

5. Kupować czy zdobywać? ale w jakim sensie i co??

6. Jaki zapach przenosi Cię do najszczęśliwszych czasów?
Zapachy świąteczne:)

7. Twój największy freak, bzik czyli Twoje prywatne osobiste szaleństwo? Kosmetyki i gotowanie

8. Podróż marzeń? Nowy Jork

9. Książka i film, który Twoim zdaniem warto przeczytać/obejrzeć?

Książka: Zmierzch, Stephenie Meyer

Film: PS. Kocham Cię

10. Twoje największe wyzwanie? Nauczyć się pływać

11. Jak nazywałby się film o Tobie i kto by grał główną rolę? Raczej nikt by o mnie filmu nie nakręcił:(
 
 
 

Pytania od make-up freak z bloga: http://kasiq-make-up.blogspot.com/

1. Jaki kolor na włosach preferujesz? Rudy

2. Niezbędny kosmetyk w twojej torebce to ... balsam do ust i jakiś zapach:) 

3. Poprawki w makijażu w ciągu dnia: tak/nie, jeśli tego wymaga

4. Eyeliner w płynie czy żelowy? Nie używam żadnego.

5. Paznokcie długie czy krótkie? Niestety krótkie:((( ale chciałabym...

6. Kolory na powiekach ciemne czy jasne? Raczej jasne

7. Jak dbasz o sylwetkę? Lubię aerobik,ale ostatnio rzadko ćwiczę:(((
 
8. Stosujesz dietę? odchudzającą? nie

9. Cienie prasowane czy wypiekane? prasowane

10. Jakie jest Twoje drugie imię? Teresa

11. Po co założyłaś blog? Żeby poznać osoby o podobnych zainteresowaniach i pisać o tym co lubię i co mi sprawia radość:)





Pytania od Leah z bloga: http://wildleah.blogspot.com/

1.Dlaczego założyłaś bloga? Żeby poznac osoby o podobnych zainteresowaniach i pisać o tym co lubię i co mi sprawia radość:)
2.Skąd czerpiesz inspiracje?
3.Co najbardziej cie uszczęśliwia? Czas spędzony z moim Ukochanym:)
4.Ulubione danie...... sałatka grecka
5.Czym się zajmujesz na codzień? w weekend studiuję a w tygodniu pracuję :) jeśli o to chodziło w pytaniu.
6.Jakich używasz kosmetyków do makijażu? Podkład, puder sypki lub w kamieniu, róż, tusz do rzęs, cień, kredka, pomadka lub błyszczyk.
7.Czego słuchasz najczęściej? Jeśli chodzi o muzykę to nie mam nic ulubionego, w zależności od nastroju wybieram...
8.Jak dbasz o swoje włosy? Zazwyczaj tylko szampon i odżywka ekspresowa + staram się co 2-3 mycie maska i czasem jakiś olejek.
9.Lubisz gotować? Uwielbiam!!!
10.Biżuteria złota czy srebrna? Kilka lat temu polubiłam złoto, (dawniej nie przepadałam za nim)  ale srebro nadal bardzo lubię:)
11.Mieszkasz w PL? Tak
 
 

 
Większośc osób robiło tego Taga,więc nie taguję konkretnych osób.
Zapraszam każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania, na które ja odpowiadałam:)


Biorę udział w rozdaniu u Patrycji z bloga: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com




12 komentarzy:

  1. Pływanie kiedyś było moim wyzwaniem ... niestety do tej pory się nie nauczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Grad pytań i u Ciebie! :)
    Dziękuję a odpowiedzi :)
    Ja tez lubię komedię Rrrrrr - jest śmieszna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo gratuluję aż tylu nominacji!!
    pozdrawiam i zapraszam obserwuję:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :) Też miałam sporo tego... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała śnieg na Mikołaja, a na Święta to już obowiązkowo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)