niedziela, 25 listopada 2012

MOOYA

 
MASKA + SERUM
Organic Duo Activ Treatment
TOTAL EFFECT WYPEŁNIACZ KOLAGENOWY

 

Maseczka składa zawiera bawełniany nasączony płat,który widać na zdjęciu poniżej oraz serum o konsystencji gęstego kremu.
 
Bardzo chciałam przetestować tego typu maseczkę i dzięki wyróżnieniu u Maliny w końcu miałam okazję,gdyż była ona była jedną z moich nagród:)
 
 
Moja opinia:
Płat bawełniany był bardzo mocno nasączony oleistym płynem o bardzo przyjemnym zapachu.
Był konsystencji oleistej jednak nie zostawiał tłustej warstwy co bardzo mi się spodobało.
Płat bawełniany był zarówno na pokrycie twarzy jak i szyi.
Nie mam zmarszczek,więc nie wiem jak ocenic efekty.
Twarz była dobrzenawilżona i gładka.
Bardzo odświeżona.
Jadnak przy serum było trochę gorzej:( miejscami zaczęło mnie piec i musiałam natychmiast zmyć:(
Ogólnie pierwszy etap było ok jednak chyba nie dla mnie takie maseczki....
Może to kwestia doboru maseczki,nie wiem!?
 
Pozdrawiam:*
 
 
 


14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej maski - może serum okazało się być zbyt silne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maseczka, ale jak piecze to odpada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie do końca się sprawdziła - niestety:(

      Usuń
  3. Ciekawie się zapowiada , kiedyś wypróbuję ;D

    zapraszanm do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ten płat :) A Ty w nim Kochana:* Szkoda tylko, że serum takie dziadowskie, oby nie było żadnego podrażnienia na twarzy po nim ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelinko:*
      Niestety nie dla mnie to serum... :(

      Usuń
  5. Tyle szumu o tych maseczkach a ja nie wiem do końca o co? jak widać nie są one tak świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem zadowolona z działania tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że nie jestem sama.
      Też Cię podrażniło coś czy efektu nie było???

      Usuń
  7. Ech, ja miałam inną i bardzo mi przypasowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście:) Niestety ja z moją nie trafiłam... :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)