wtorek, 6 listopada 2012

Kolejne denko...

Ostatnio nie miałam kompletnie czasu na pisanie ani odwiedzanie bloga.
Ale już jestem i postaram się nadrobić wszystkie zaległości:)
Na początek zdenkowani:

1. Soray, Krem ochronny do twarzy SPF 30

2. Lirene, peeling - masaż myjący
 
3. Isana, oliwkowe mydło w płynie

4. Yves Rocher, Jardins du Monde kawowy żel pod prysznic

5. Ziaja, krem pod oczy (niestety nie odpowiada mi )

6. Lactacyd, żel do higieny intymnej

7. Sephora, płyn do kąpieli i pod prysznic - zielona herbata i trawa cytrynowa

8. Oriflame, tusz do rzęs revelation

9. Oriflame, tusz do rzęs lash extreme

10. AA maseczka błyskawicznie oczyszczająca

11. AA antybakteryjna maseczka łagodząca

12. AA maseczka błyskawicznie nawilżająca

13. Efektima maseczka peel-off

14. Vichy Normaderm

15. La Roche Posay Effaclar Duo



Pozdrawiam Was i dziękuję, że jesteście
 i chcecie czytać mojego bloga:)

23 komentarze:

  1. Dużo się udało zużyć :) Zapraszam Cię Agatko na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już dodany jeszcze tylko notka i się zgłoszę:)
      skarpetki kojarzą mi się ze świętami - super:)

      Usuń
  2. Całkiem pokaźne denko, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, dużo wykończyłaś :)
    Dobrze, że już wróciłas ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel kawowy bardzo lubię, w ogóle wszystkie żele Yves Rochera ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo!:) Miałam taki krem z filtrem Soraya:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci się sprawdzał kawowy żel do mycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna kupuję te żele i lubię je.
      Kawowy pięknie pachnie.

      Usuń
  7. W wolnej chwili zapraszam! Zostałaś wyróżniona i czekam na Twoje odpowiedzi na pytania:
    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/11/libster-blog-award-grad-pytan.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach = ja też mam dla Ciebie kilka pytań - więc jeśli będziesz mieć czas/ochotę to zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO - mój ulubiony żel pod prysznic z YR :)
    KAWUSIA!

    OdpowiedzUsuń
  10. zostalas nominowana do zabawy zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)