czwartek, 29 listopada 2012

Jesienne umilacze.......

Bardzo spodobała mi się kolejna akcja Malinki, jednak w tym miesiącu nie miałam czasu by brac w niej udział, więc w tym jednym poście chciałam Wam przedstawić moje umilacze:



1. Sól do kąpieli Be Beauty, oliwkowa

2. Wellness & Beauty,algi i minerały morskie, peeling na bazie soli morskiej i oliwki

3. Puder do kąpieli, pomarańcza i czekolada

4. Wellness & Beauty, kremowy żel pod prysznic wanilia i makadamia

5. Perfecta, masło do ciała - czekolada + olejek kokosowy

6. Olejki: pomarańcza & mandarynka i zielona herbata
 
7. Świece pod każdą postacią oraz kominki
 

 
A jakie są Wasze typy jesiennych umilaczy???

16 komentarzy:

  1. Chyba miałam już wszystkie zapachy tej soli do kąpieli z biedronki, bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się aromatyzuję :) zapachem świec z IKEI (tych o zapachu ciast), także mam oliwkową sól do kąpieli BeBeauty, a poza tą jeszcze mleko i miód. Mam też kominek z olejkiem czekoladowym, ale mama zabrała mi go po zakupie mówiąc, że dostanę go pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak te z ikeii idealne są na okres świąteczny i zimowy, uwielbiam wtedy takie zapachy:)

      Usuń
  3. Muszę sprawdzić kiedyś puder do kąpieli:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko go stosuję ( bo ogólnie wolę prysznic niż kąpiele),ale robi fajna pianę i ładnie pachnie:)Więc czasem funduję sobie taki relaks:)

      Usuń
  4. Zaciekawił mnie ten kremowy żel pod prysznic wanilia i makadamia -musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo słodko, raczej nie odpowiadałby mi na lato - o tej porze roku jest bardzo fajny:)

      Usuń
  5. puder do kąpieli? nie słyszałam a tym bardziej nie miała gdzie mogę kupić takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten był kupiony z Biedronkowej limitowanki, ale widziałam w drogeriach takie pudry.

      Usuń
  6. ciekawa jestem tej soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna i tania, ślicznie pachnie:)
      Uwielbiam ją zwłaszcza do kapieli stóp:)
      Teraz chyba kupię inny zapach.... ale póki co jest bardzo wydajna:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To również mój jesienny umilacz:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Jeżeli chodzi o 4 to mam balsam o tym samym zapachu i jest bardzo fajny:)

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię tą sól biedronkową z oliwką:-) u mnie częsciej niż do kąpieli wykorzystywana jest do wieczornego wymoczenia stópek po całym dniu na szpilkach;-)
    Wtedy jestem tylko ja, miseczka z solną kąpielą dla nóżek i ulubione seriale;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)