sobota, 17 listopada 2012

AA maseczka błyskawicznie oczyszczająca


OPIS PRODUCENTA:
Maseczka na bazie glinki białej łagodnie ściąga pory, oczyszcza i wygładza skórę. Zawiera kompleks regulujący pracę gruczołów łojowych i redukujący ilość wydzielanego sebum. Algi z wód Arktyki chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników środowiska oraz przywracają równowagę. Alantoina i d-pantenol działają łagodząco.

Produkt przeznaczony do pielęgnacji twarzy dla kobiet od 20 roku życia.
Chroni przed wysuszaniem skóry.

Jak stosować:
Warstwę maseczki nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, omijając okolice oczu. Pozostawić na około 15 minut, a następnie usunąć przy użyciu płatka kosmetycznego. Stosować 1–2 razy w tygodniu.

Aktywne składniki:
  • algi Durvillea antartica
  • glinka biała
  • alantoina
  • d-pantenol

Nie zawiera barwników.
Posiada pH neutralne dla skóry.
Hypoalergiczna kompozycja zapachowa.






 
MOJA OPINIA:
Szybkie oczyszczenie i odświeżenie skóry twarzy. Nigdy mnie nie uczuliła ani nie podrażniła, więc nie boje się jej robić przed wyjściem.
Skóra po niej jest ładnie oczyszczona, delikatnie napięta i przyjemnie wygładzona.
Dawniej była moja ulubioną maseczką oczyszczającą, ale teraz lubię próbować nowych i nie stosuje jej już tak regularnie jak kiedyś.
Polecam ją każdemu, chyba nie można nie być  z niej zadowolonym.
 
 
Jest ktoś kto ją stosował i mu nie odpowiadała???
 Jestem  tego bardzo ciekawa!!!
 
 

11 komentarzy:

  1. Nigdy jakoś nie stosowałam maseczek AA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam ta maseczke i byla swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej nie stosowałam ale uwielbiam maseczki ;)!

    kochana zapraszam Cie na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobrze się prezentuje. I fajnie, że są dwie saszetki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maseczki jeszcze nie próbowałam :) Ale wiem, że AA ma świetne maski - kiedyś nawet rozmawiałysmy na ten temat :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam:)
      Na samym początku jak się poznałysmy:):):):):):):)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)