środa, 10 października 2012

ZDENKOWANI :)



1. Krem do ciała Silk, Oriflame

2. Szampon ze słonecznikiem i borówką do włosów farbowanych, Oriflame

3. Pianka do golenia, Isana

4. Żel pod prysznic Aloes & Marakuja, Oriflame

5. Podkład Wake Me Up, Rimmel

6. Baza pod cienie Virtual, Joko

7. Balsam do ust Tender Care, Oriflame

8. Maseczka under twenty

9. AA peeling enzymatyczny w piance

10. Maseczka odżywcza, Efektima

11.Lakier do włosów Syoss





Jak jakiś kosmetyk Was bardziej interesuje  i moja opinia na jego temat - pytajcie w komentarzach:)

12 komentarzy:

  1. jejku, dziewczyny, ja Was podziwiam za te denka - u mnie normalnie nic nie chce się skończyć ;)
    ciekawa jestem Twojej opinii o podkładzie - poproszę kilka słów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wszystko co o nim myślę:
      http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/09/wake-me-up-rimmel.html

      A jednym słowem to napewno jeszcze go kupię:)

      Usuń
  2. Mnie interesuje AA peeling enzymatyczny w piance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim w poprzednim poście:)
      Dla mnie taki sobie, był na promocji i postanowiłam kupić, żeby wypróbować, ale wolę Lirene:)

      Usuń
  3. Podkład mam ten sam.
    Ale ciekawa jestem bazy pod cienie :) Pozdrawiam Agatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam:(
      Ciężko się nakłada i nie zużyłam do końca, bo strasznie się zrobiła gęsta zresztą jak miałam porównanie do ART DECO to nie chciało mi się już z nią męczyć.
      Na poczatku byłam zadowolona, była to moja pierwsza baza i nie chciałam dużo wydawać, bo nie wiedziałam czy polubię tego typu kosmetyk.

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten podkład, chciałam go kupić, ale nie wiem, czy warto :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wszystko co o nim myślę:
      http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/09/wake-me-up-rimmel.html

      A jednym słowem to napewno jeszcze go kupię:)


      Usuń
  5. balsam do ut uwielbiam bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie :) dużo zdenkowanych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem sporo kosmetyków. U mnie jakoś w tym miesiącu zużywanie wolno idzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)