wtorek, 2 października 2012

Zamiana na Lirene DERMOPROGRAM .......

Niestety kremy od nivea kompletnie się u mnie nie sprawdziły ( źle dobrałam rodzaj cery, coś mnie podkusiło na wrażliwą i suchą a zawsze biorę normalną) :(
A nawet wyrządziły więcej szkód niż pożytku, więc zostały zamienione na Lirene.
Kremy Nivea zapchały mi bardzo pory, zaczęły mi wyskakiwać pojedyncze i bolesne pryszcze -koszmar:)
Więcej będzie w kolejnym poście, bo musiałam użyć jeszcze czegoś...

Od 3 dni używam tego kremu i póki co jest ok, ale zobaczymy jak dłużej poużywam wtedy napisze więcej.



Krem w standardowej pojemności słoiczek 50ml

 
 
 
Opis z opakowania:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miałam kupić Olay, ale skusiła mnie promocyjna cena i chęć spróbowania czegoś innego, oby nie było takich samych rezultatów jak przy Nivea.
 
Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy??
 
 

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego kremu do twarzy :p oby ten krem był dla Ciebie tym odpowiednim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam happyderm z Loreala ale go wycofali:(

      Usuń
  2. Na dzień teraz garnier, a nivea krem mam. Tylko właśnie wyskoczyły mi dwa pryszcze :(. Nie sądzę, że od kremu, bo nie raz mam/miałam z nivea. Jeśli sprawa się pogorszy zmienię i ja kremik. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nivea na noc do cery normalnej i też był ok, ale te które kupiłam teraz są dla mnie okropne, jednego sie już pozbyłam:)

      Usuń
  3. Nie mam swojego ulubionego kremu do twarzy. Obecnie używam AA Eco kremu antyoksydacyjnego i jest całkiem przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zmieniać,ale czasem nie najlepiej się to kończy:(

      Usuń
  4. Ja w ogóle nie przepadam za kremami. Teraz testuję NovaClear krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej też uważałam, że kremy są dla mnie zbędne dopóki nie przekonałam się ze moja cera ich potrzebuje:)

      Usuń
  5. Mnie też kremy Nivea nie podpasowały, a Lirene nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Lirene mam krem na dzień do cery mieszanej i jestem zadowolona:) a na noc stosuję krem Bandi z kwasem pirogronowym :) Ten to dopiero działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)