piątek, 5 października 2012

Wypełniacz do koka ZA DARMO!


Od dawna chciałam wypróbować taki wypełniacz do koka jednak nie byłam pewna czy będę umiała go używać i czy mi będzie odpowiadała fryzura z nim.

Dlatego gdy zobaczyłam w Internecie taki pomysł postanowiłam zrobić  swój wypełniacz do kokaJ

Zawsze w domu znajdą się jakieś niepotrzebne rajstopy, mój kok zrobiony jest z 2.

(zależy jaką chcecie uzyskać  grubość  J)

 GOTOWE!!!






KROK 1 Potrzebujemy starych lub nowych rajstop


 
 
 
 
KROK 2 Odcinamy "paluszki" i część "majteczkową"
 
 




KROK 3 Nakładamy jeden kawałek na rękę





KROK 4 Zwijamy w rulonik

 
 
 
 
KROK 5 Dołączamy kolejne części rajstop i rolujemy
 

KROK 6 Robimy koka:)
(zdjęcie pojawi się tutaj jak się nauczę i mi wyjdzie w miarę jakiś godny pokazania)



Jak się Wam podoba taki pomysł?

22 komentarze:

  1. dobre! :D nigdy bym nie pomyslsla, ze tak go mozna zrobic :) a nie rozpada sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniacz się nie rozpada,bo rajstopy są elastyczne a kok??!! Narazie mam problem w jego poprawnym wykonaniem:(

      Usuń
  2. Kochana, rewelacyjny pomysł na darmowy wypełniacz :)
    Szybki i prosty do zrobienia no i z dostepnych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł Agatko:) Muszę sama spróbować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie i zrób zdjęcie jak Ci kok wyszedł:)

      Usuń
  4. Ja robiłam takie ze skarpetki i po paru próbach wychodził mi już ładny kok :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tych ze skarpetki taż słyszałam, też fajny pomysł

      Usuń
  5. Genialne! Za to powinien być patent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc może ktoś to zrobi albo już gdzieś na świecie zrobił?!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. a ja ostatnio kupiłam, no niech to! ale pocieszam się tym, że akurat nie mam żadnych rajstop do zużycia ;) ale zrobię sobie jeszcze jeden większy niż ten, który mam - ostatnio nachodzi mnie na duuużego koka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow normalnie spróbuje ale prosze pokaż jak się tego cuda używa bo nie wiem czy sobie poradzę z tym urządzeniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się sama uczę, bo mi coś zawsze wychodzi nie tam gdzie trzeba,heheheheheh
      ale postaram się biedługo wstawić zdjęcie:)

      Usuń
  8. Świetny pomysł na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam sobie kupić, ale teraz to sobie sama zrobię :) Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)