poniedziałek, 29 października 2012

TAG:Tylko ja i maseczka + październik miesiącem maseczek...


Przegapiłam konkurs:( Nie wiem co mi się ubzdurało, że można do końca miesiąca wysyłać zdjęcia:(
Za to przedstawiam Wam wszystkie maseczki jakich używałam w tym miesiącu:)



 
BYŁO SUPER:)

Bardzo dziękuję Malinie, za wspaniały pomysł na TAG:)
oraz Kayah dzieki, której się o nim dowiedziałam.


PODSUMOWANIE!!!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
MASECZKA BŁYSKAWICZNIE OCZYSZCZAJĄCA AA
 

 
 
 
 
 
Październik był wspaniałym miesiącem dla mojej twarzy:)
 
POZDRAWIAM :)
 
 


17 komentarzy:

  1. No szkoda, że przegapiłaś, bo podeszłaś do tego profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)
      Szkoda, za to moja "BUŹKA" miała dużo korzyści z tego tagu:)

      Usuń
  2. :) No szkoda... bo działałaś jak burza:) Zdjęcia świetne.
    Ja kończę post- podsumowanie. Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam maseczkowanie, a ten TAG mnie dodatkowo motywował:)
      POZDRAWIAM:*

      Usuń
  3. Ilość Twoich przetestowanych maseczek robi wrażenie. Szkoda, że przegapiłaś, bo naprawdę się przyłożyłaś do zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. faktycznie dużo:)
      udział w TAGU był dodatkową motywacją:)

      Usuń
  5. też żałuję, że się miesiąc skończył....super kolaż Agatko ..masz mój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo maseczek przetestowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wytrwałości, super podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać, że dodaje do obserwowanych :)

      Usuń
    2. dziękuję:)
      Również obserwuję:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)