poniedziałek, 1 października 2012

TAG: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek...

 
 
 
 
 
zaprosiła do tagu  wszystkich chętnych więc biorę udział:)

 



Czas trwania: PAŹDZIERNIK


Celem tagu jest:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.






Zasady tagu:

- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu czyli Maliny z bloga http://testykosmetyczne.blogspot.com/,
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób
 

 



Do tagu zapraszam:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Powodzenia:)))
    Udanego tygodnia Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, bardzo Ci dziękuję mi życzę cudnego relaksu podczas nakładania extra maseczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:*
      super, ze wymyśliłaś taki tag:)
      Uwielbiam robić maseczki.

      Usuń
  3. Ja również z miłą chęcią się przyłączę do akcji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:)
      Mi sie bardzo ten tag podoba i myślę, że będzie super go robić!!!

      Usuń
  4. ja również życzę korzyści z nakładania maseczki :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam się zgłosić ale nie używam zbytnio maseczek bo mam zbyt młodą cerę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej też nie używałam maseczek, ale teraz lubię bardzo:)

      Usuń
  6. O, dziękuję Agatko za otagowanie :)
    Będę i ja nakładać maseczki, a co tam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę nałożyć :) nawet dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)