wtorek, 23 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce!

Tagowała mnie Patrycja z bloga:  
 
 
Dziękuję Kochana:)
 
 Bardzo mi miło!!!
 
 
 
 
ZASADY:

1. Odpowiedzieć na pytania.

2. Otagować 5 osób.

3. Podziekować osobie, która nominuje ;)

 
 

1. Twój naturalny kolor włosów:
ciemny blond
 
2. Twój obecny kolor włosów:
rudy
 
3. Aktualna długość włosów:
taka jak na zdjęciu powyżej
 
4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić: 
nie mam takiej,jak mam dłuższe niż "za piersi" to podcinam, bo nie lubię aż tak długich 
 
5. Jak często podcinasz końcówki?
Obowiązkowo 2 razy w roku,ale jak widzę potrzebę to częściej.
 
6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Proste :)
 
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Nigdy tego nie sprawdzałam i nie wiem czy dobrze zrobiłam test,ale wydaję mi się, że moje włosy są średnioporowate.
 
 
8. Jakie są Twoje włosy (np. suche, przetłuszczające się itp.)?
Suche ze skłonnością do przetłuszczania się u nasady.
Fryzjerka mi powiedziała, że wpływ na to może mieć farbowanie.
 
9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji?
Szampon do włosów farbowanych i odżywka ekspresowa w sprayu.
Co 2-3 mycie maska na włosy przed myciem.
 


10. Czego nie lubią Twoje Włosy (np.wiatru, silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy)?
Wiatru nie znoszą, bo strasznie się plączą.
Nie znoszą tez biżuterii,bo zawsze mi się zahaczają o zapięcie i muszę wyrywać czasem:(:(:(
Zimy kiedy noszę czapkę, bo elektryzują się i szybciej przetłuszczają.
 
 
11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie)?
Lubia maski,czasem olejek oraz czesanie szczotką jonizującą Braun Satin Hair
 



12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
 Koczek lub wysoki kucyk

13. Gdyby włosy umiały mówić, to co by powiedziały?
Nie mam pojęcia:(
 
14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Po prostu zawsze stosowałam odżywki od kiedy zaczęłam farbować włosy, później zaczęłam używać też masek.
Nic innego nie stosuję.
Czasem jakiś olejek:) 


 
Jak zrobić test na porowatość?
Test dotykowy polega na sprawdzeniu powierzchni włosa. Bierzemy w palce pojedynczy włos i przeciągamy go od końca do cebulki. Jeżeli włos skrzypi, wyczuwalne są nierówności, nie "jeździ" gładko po włosie, wtedy mamy do czynienia z włosami wysokoporowatymi. Natomiast jeśli bez problemu przeciągamy po włosie, ale wyczuwamy delikatne nierówności (choć niekoniecznie) włosy mamy średnioporowate. Włosy niskoporowate poznamy po braku wyczuwalnych nierówności włosa. Włos w takiej sytuacji gładko przesuwa się między palcami.
( tekst zaczerpnięty od Patrycji, która mnie tagowała)
 
 
 
Do zrobienia tagu zapraszam:
 
Dziewczynę mojego chłopaka z bloga: http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/
 
 
 
 
 
Starałam się wybrać osoby, które nie brały jeszcze udziału w tym tagu:)
mam nadzieję,że nie przegapiłam nic.
Czekam na Wasze odpowiedzi:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Masz śliczne i długie włosy Agatko.
    Chciałabym mieć tej długości. Dziękuję za otagowanie, ale nie wiem czy opiszę. Mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewasz.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jasne,że się nie pogniewam:):):)
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
  2. Ja własnie Kochanie napisałam odpowiedź na ten Tag :) Zbiegłysmy sie w czasie :)
    Moje ulubione uczesanie jest podobne do Twojego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w tym samym czasie pisałyśmy:):) hihi
      Takie uczesanie najwygodniejsze:) prawda!?
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
  3. Cudowny masz kolor włosów :) uwielbiam taki :) I ciekawi mnie ta Twoja szczotka jonizująca :) Ile takie cudeńko kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:)
      Ta szczotka to prezent od mojego Chłopaka,ale z tego co patrzyłam na sieci kosztuje ok 99zł,ale mam ja już trochę więc możeteraz jest tańsza.
      Chyba zrobię o niej osobny post:)

      Usuń
  4. ale niestety w moim mieście nie ma :((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)