sobota, 27 października 2012

TAG: "Moje blogowe sekrety"

 
 Do zrobienia tego taga zaprosiła mnie Miraga z bloga http://miraga80.blogspot.com/
 
Dziękuję:) Bardzo mi miło:)
 
 

ZASADY Tagu:

1. Zamieścić baner w poście odpowiadającym na tag.

2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.

3. Odpowiedz na wszystkie pytania.

4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.



PYTANIA:


1.Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty?

Blog prowadzę od sierpnia tego roku.
Posty staram się publikować codziennie, ale niekiedy nie mam takiej możliwości.


2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? :)

W zależności od tego ile mam czasu. Czasem kilka razy dziennie, a innym razem nie mam czasu nawet raz zaglądnąć.


3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Kilka  osób wie.


4.Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?

Recenzje kosmetyków,posty zakupowe,denka.
Lubię też posty kulinarne i zdjęcia z pięknych miejsc jakie odwiedzają:)

5.Co zazdrościsz czasem blogerkom?

Zazdroszczę pięknie wykonanych makijaży i potrzebnych umiejętności - chciałabym też tak umieć:)
 
A dziś zazdroszczę lubelskim Blogerkom super spotkania:):):)
 


6.Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie.


7.Czy pod wpływem blogów urodowych, kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie wydajesz więcej kasy?

Często mnie kuszą i zdarza mi się,jednak staram się nad tym panować w miarę możliwości:)


8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty

Po prostu lubię taką tematykę i ciągle mam jakieś pomysły, patrze do toaletki i już mam mnóstwo inspiracji, idę na zakupy, jadę gdzieś..... cały czas coś wpada mi do głowy często zapisuje tylko kilka słów w kopiach roboczych i potem rozwijam temat:)


9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć?

Na razie nie.
Chociaż miałam kilka złych dni,ale nie myslałam o usunięciu bloga:)


PYTANIE DODATKOWE

10.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Robię tak jak Miraga,jak mnie coś denerwuję to nie czytam i nie komentuję.
Na swoim blogu każdy może pisać co chce:)
 
 
POZDRAWIAM:)
 
DO TAGU ZAPRASZAM WSZYSTKIE CHĘTNE OSOBY,KTÓRE JESZCZE NIE BRAŁY W NIM UDZIAŁU:)
 
 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobała Twoja ostatnia odpowiedź..myślę, że właśnie to jest ten sens o który każdemu z nas chodzi..nasze miejsce - albo się podoba albo nie:) miłego weekendu Agatko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam sie do tego tagu, ale jakoś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie czytam i nie komentuję, czasem wystarczy popatrzeć na tytuł wpisu :)
    Życzę Ci dużo weny i radości z prowadzenia bloga :) Już odpowiadałam na ten TAG, bardzo fajna sprawa ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)