niedziela, 21 października 2012

TAG: maseczkowy - SWEDISH SPA

MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA
SWEDISH SPA, ORIFLAME


OPIS PRODUCENTA:
Uwolnij skórę od szkodliwych toksyn.
Maseczka doskonale przygotowuje cerę na przyjęcie składników odżywczych.
Zawiera kompleks Hydracare+, oczyszczający malachit i glinkę białą bogatą w cenne mikroelementy i minerały.

Jak stosować?
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu.
Po 10 minutach zmyć wodą.
 
 
 
 
 
Moja opinia:
Maseczka bardzo fajnie oczyszcza twarz.
Podczas jej używania czuć delikatne ściągnięcie twarzy.
Na twarzy zasycha i troszkę ciężko się ją zmywa,ale z gąbeczką nawet dosyć szybko idzie.
Ma dosyć specyficzny zapach, który ciężko mi określić.
Zapach po nałożeniu na twarz jest mało intensywny.
Po maseczce moja skóra jest czysta, delikatna i miękka w dotyku.
Czuję, że maseczka działała, zmniejszyła trochę moje pory:)
Kiedy Moja Mama zobaczyła mnie po zmyciu maseczki zapytała co nałożyłam na twarz, ze mam taką ładną cerę, więc efekty były widoczne gołym okiem.
Bardzo fajne domowe spa:)
 
 
Jak u Was się sprawdza???
Znacie ją???
 
 
 
 
 
TAG: PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK




 
MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA (under twenty)
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczka-under-twenty.html
 

MASECZKA ANTYBAKTERYJNA ŁAGODZĄCA (AA)

MASECZKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-swedish-spa.html
 

16 komentarzy:

  1. Nie znam jej :) ale chyba musimy się poznać :D jak ładnie C w tej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, hihi :)
      Ja też odkryłam ją przypadkowo...

      Usuń
  2. Nie stosowałam.
    U mnie dziś też recenzja maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki maja bardzo bardzo bardzo dobre działania:)
    Masz bardzo fajny bloga, świetne zdjecia,ciekawe recenzje i posty, ktore kuszą do kupowania kosmetykow testowanych przez ciebie:)
    Obserwuję i liczę na to samo:)
    Zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, to ta maseczka ładnie podkreśla Ci kolor oczu :) Naprawdę, pasuje Ci taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana zostałaś u mnie otagowana :) zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na taga:)

      Usuń
  6. A dlaczego Agatka nie włączyła zdjęcia w konkursik? Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlaczego???
      Niestety mi też szkoda i żałuję,ale widać ja inaczej zrozumialam zasady tego babskiego wieczoru.
      Myślałam, zę mają być na zdjęciach kobiety w maseczkach - najprościej mówiąc.
      Mój Chłopak się oferował,ale....kobiet nie miałam mozliwości zamaseczkowac i nie brałam udziału.
      No każdy inaczej zrozumiał to.
      Solo mam jak wiesz dużo zdjeć i planuję zrobić post podsumowujący pod koniec miesiąca:):)

      Usuń
  7. Z Oriflame nie mam żadnego kosmetyku, więc nie znam tej maseczki.
    Ładnie Ci w tej maseczce:) Mnie w maseczce można podziwiać na blogu u Maliny;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sezon maseczkowy trwa, z przyjemnością czytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Kochana Fiona :*
    Nie miałam tej maseczki, ale może wynika to stąd, że rzadko kupuję coś Oriflame ;/
    Fajnie, ze działa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)