niedziela, 28 października 2012

TAG: maseczkowy - Perfecta

Maseczka na twarz, szyję i dekolt odżywcza
Słodkie migdały + Miód

Maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie suchej, delikatnej i zmęczonej, bez ograniczenia wieku. Maseczka zawiera ekstrakt z miodu dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt.
Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia.
Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają, pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

Sposób użycia:
Nałożyć grubą warstwę na skórę, pozostawić na ok. 10 minut.
Następnie nadmiar maseczki wmasować (w przypadku cery suchej) lub usunąć wacikiem (przy cerze tłustej).
W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów stosować maseczkę minimum 2 razy w tygodniu.

 
 
MOJA OPINIA:
Jedna z moich ulubionych maseczek odżywczych:)
Ma bardzo fajną kremową konsystencję i piękny zapach.
Ja bardzo lubię się relaksować w maseczce, a dodatkowo miło jest gdy unosi się z niej taki przyjemny zapach.
Bardzo dobrze odżywia i nawilża skórę.
Ja ją zawsze zmywam wodą.
Skóra po niej jest delikatna i miękka.
Bardzo lubię ją stosować w okresie kiedy moja skóra jest narażona na wiatr,zimno i tym samym przesuszenie i jakieś inne tego typu rzeczy.
Mnie nie uczula i polecam ją wszystkim, którzy mają skórę potrzebującą odżywienia:)
 
 
Lubicie maseczki firmy Perfecta?
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA (under twenty)





MASECZKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA
(aqua-rhythm)

MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA (SWEDISH SPA)
 
 
 
MASECZKA ODŻYWCZA ( PERFECTA)

14 komentarzy:

  1. ta z maseczek Perfecty jest u mnie na 2-gim miejscu, pierwsza jest wygładzająca z kwasami AHA, ale obie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przejechałam ostatnio na maseczce z Perfecy połączonej z peelingiem :/ Strasznie mnie zaczęłam piec, szczypać cała twarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja opinia bardzo zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam maseczek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tanie i dobre,więc wypróbuj:) POLECAM!

      Usuń
  5. Tej maseczki nie kupiłam bo niespodziewanie wpadła mi do testowania z BingoSpa, ale na pewno kupię bo kusisz ;] Wszędzie zbiera dobre opinie a to najważniejsze :) Słodko wyglądasz z maseczką na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*
      Zazdroszczę Ci tego BINGO SPA:) -czekam na Twoją opinię:)
      Natomiast Perfecta z miodem jest świetna także polecam:)
      Inne z Perfecty tez lubię,jeszcze żadna nic złego mi nie zrobiła:) tylko na plus+

      Usuń
  6. Cześć, jestem inicjatorką TAGu Moje biżuteryjne cuda :) Jeśli jeszcze nie zostałaś otagowana przez nikogo to zapraszam Cię do zabawy! Mam nadzieję, że Tag się spodoba - więcej szczegółów u mnie i zapraszam do obserwacji! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Zostałam otagowana, ale dziękuję za Twoje zaproszenie.
      Postaram się w najbliższym czasie odp.
      POZDRAWIAM:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)