niedziela, 7 października 2012

TAG: maseczkowy - Efektima Odżywcza

Odżywcza maseczka Efektima z wyciągiem z cynamonu



OPIS PRODUCENTA:
Wyjątkowa maseczka odżywcza intensywnie odżywia i regeneruje skórę, Zawarty w niej olej z karotki odbudowuje mikrouszkodzenia skóry, poprawia jej koloryt i delikatnie natłuszcza. Neutralizuje wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo.Formuła maski zawiera dodatkowo ekstrakt z cynamonu, który działa na relaksująco.

Sposób użycia:
Na oczyszczona skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć równomiernie maskę, omijając okolice oczu i ust. Po upływie 20 minut usunąć delikatnie pozostałości przy pomocy chusteczko kosmetycznej. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

UWAGA!!!
 Nie chcę straszyć, ale chciałam tylko pokazać efekt wchłaniania :)





MOJA OPINIA:

Po otworzeniu maseczki moje pierwsze skojarzenie to święta... Pięknie pachnie cynamonem i świątecznym ciastem. W lecie tak średnio by mi to odpowiadało, ale na obecną porę roku rewelacja:)
Opakowanie troszkę irytujące, całe srebrne i wszystkie informację napisane drobną i cienką czcionką, wszystko mieni się i ciężko odczytać trzeba wywracać pod światło, dla mnie minusik.
Maseczka ma konsystencje mleczka, ładnie pachnie, fajnie się rozprowadza.
Trzyma się ją 20 minut na twarzy, co może być plusem kiedy chcemy się dłużej relaksować, jednak kiedy nie mamy czasu a szybko chcemy "wypięknieć" to mały minusik.
Na zdjęciu chciałam ukazać jak maseczka wygląda po nałożeniu i ile jej wchłonęło się po 20 minutach.... i co Wy na to?? Ja byłam zaskoczona, że tak dużo!!!
Po zabiegu z tą maseczką czułam, że moja skóra jest miękka i gładka, skoro tak dużo się jej wchłonęło domyślam się, że została również solidnie odżywiona:)
pewnie zostałaby również lekko natłuszczona jak pisze producent, jednak ja jestem przyzwyczajona do mycia twarzy po maseczce i zmyłam ją wodą, a potem nałożyłam krem.
Bardzo dobra maseczka, mogę Wam polecić do wypróbowania.
Myślę, że będziecie zadowolone jak ja :)



 




TAG: PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK

MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczka-under-twenty.html

MASECZKA ODŻYWCZA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-efektima-odzywcza.html






BIERZECIE UDZIAŁ W TYM TAGU, JAK WAM IDZIE?


29 komentarzy:

  1. Ciekawa maseczka. Zwrócę na nią uwagę przy najbliższych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cynamon kochammmmm :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cynamon w tej maseczce bardzo mi odpowiada:)
      koniecznie spróbuj jak lubisz takie aromaty:)

      Usuń
  3. Super, muszę koniecznie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę maseczkę i byłam z niej zadowolona ;DD
    U nas też pojawił się maseczkowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuję ją od czasu do czasu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też bardzo mnie to zaskoczyło, dlatego mimo iż może "straszę" troszkę na zdjęciu musiałam Wam to pokazać:)

      Usuń
  7. Maseczkowanie i dzie mi świetnie, lubię to.
    Zaskakujące jak dużo zostało wchłonięte. Fajna maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cynamon :)

    Muszę dorwać tą maseczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie biorę udziału w tej akcji, bo nie lubię maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia upodobań:)
      Ja za to uwielbiam taki relaks:)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem jak dużo Twoja skóra pochłonęła maseczki :) Ale pewnie potrzebowała tego :)
    Niestety maseczka nie dla mnie, bo nie lubię cynamonu, nie tyle smaku ile właśnie zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam pod wrażeniem!!!
      Oj, jak zapach Ci nie pasuje to nie miałabyś relaksu, a jedynie niepotrzebny dyskomfort:(

      Usuń
  11. Z Efektimy miałam tylko oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też oczyszczjącą, ale jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  12. z tej firmy maseczek nie używałam;p ale może jaką spróbuję w najbliższym czasie :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatka, jestem pod wrażeniem! Tak mogłaby każda przygotowywać posta:)
    A maska Dr Irena Eris jest do zdobycia, trzeba być tylko konsekwentnym i stosować maseczkę raz w tygodniu w październiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinka,
      dziękuję Ci za miłe słowa, cieszę się bardzo,że ci się podoba.
      Jestem jeszcze bardziej zmotywowana do pisania:)
      Maska o której mowa to super nagroda i nie ukrywam, ze bardzo chciałbym ja wypróbować:):)

      Usuń
  14. Super się wchłonęła. Widać, że cała akcja jest cenna dla naszej skóry. Nie miałam takiej maseczki, ale cynamon w składzie mi się podoba.
    Powodzenia dalej Agatko, zdjęcia są świetne:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:*
      Ja już od dawna uwielbiam maseczki,ale ta akcja Malinki dodatkowo mnie "nakręciła"
      A wszystko przez to, że znalazłam to info u Ciebie:):)
      Ja się troszkę obawiałam, żeby ten cynamon nie wywołał reakcji alergicznej, ale nic z tych rzeczy:)

      Usuń
  15. he he uwielbiam takie zdjęcia z maseczkami na twarzy :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)