środa, 17 października 2012

TAG: maseczkowy - AQUA RHYTHM - nawilżająca

AQUA - RHYTHM, Oriflame - żelowa maseczka intensywnie nawilżająca


Orzeźwiająca maseczka intensywnie nawilża suchą skórę i zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek. Zawiera unikalny kompleks Hydro-Protect™, który zatrzymuje wilgoć w komórkach.

Jak używać:
Nanieś na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, pozostawić na 5 - 10 minut.
Stosuj 2 - 3 razy w tygodniu lub jeśli zaistnieje taka potrzeba.



Dzisiaj brak zdjęcia na twarzy, chciałam wypróbować maseczki z tkaniny np. Biodermic ale, że nie miałam okazji jej kupić postanowiłam sama "pokombinować".
Z chusteczki do demakijażu lub dziecięcej wycinamy otwory na oczy, nos i usta.
Następnie "pierzemy" chusteczkę w ciepłej wodzie, wyciskamy i delikatnie osuszamy.
Potem rozkładamy na ręczniku i jedną stronę z pomocą pędzelka smarujemy maseczką.
Przykładamy na twarz.
Ja nie zrobiłam nacięć po bokach i musiałam nakładać na siebie, żeby dopasować.
Ogólnie nie będę już stosować tej metody (za dużo z tym zabawy),ale chciałam wypróbować.
Jeśli będę miała okazję to kupię sobie gotową maseczkę tego typu, bo chciałabym taka wypróbować:)



MOJA OPINIA:
Zapach jest fenomenalny,bardzo mi się podoba.
Ma żelową konsystencję i lekko niebieski kolor.
Fajnie nawilża i lekko chłodzi
Skóra pozostaje miękka i gładka.
Nie trzeba jej zmywać, wystarczy zetrzeć nadmiar.
Skóra jest dobrze nawilżona,ale nie tłusta,nie świeci się.
Skóra po wykonaniu maseczki ładnie pachnie.
Jest miła w dotyku i jędrna.
Czułam, ze moja twarz jest czysta i świeża.
Rewelacja!!!




TAG:PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK











MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczka-under-twenty.html

MASECZKA ODŻYWCZA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-efektima-odzywcza.html



MASECZKA NAWILŻAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-aa-nawilzajaca.html


MASECZKA ANTYBAKTERYJNA ŁAGODZĄCA


MASECZKA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-aqua-rhytm-nawilzajaca_17.html





17 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tą chusteczką - profesjonalnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      ale właśnie miałam problem z "wykrojem" bez szablonu:(

      Usuń
  2. Nie znam tej maseczki, ale wygląda ciekawie - tez lubię te, których nie trzeba zmywać :)
    Wtedy czuję, że będą działały :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ją pierwszy raz i to przez pzrypadek trochę.
      Ale cieszę się, że ją kupiłam i to w super cenie:):)

      Usuń
  3. Kreatywnie z tym wycinaniem :) Takie proste a do głowy by nie wpadło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatka, jesteś niekwestionowaną liderką w tworzeniu recenzji maseczkowych. na pewno nie przejdzie bez echa:)
    A post sałatkowo-oliwkowy, czyli sałatka grecka już dziś wieczorem! Specjalnie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe świetny pomysł na tkaninową maseczkę własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta maska DIY!
    Robisz fajne kompendium na temat maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z tą maseczką zrobioną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)