piątek, 12 października 2012

TAG: maseczkowy - AA nawilżająca

Maseczka AA błyskawicznie nawilżająca
 
OPIS PROUCENTA:
Receptura maseczki błyskawicznie nawilżającej AA Skuteczna Pielęgnacja zawiera zestaw cennych składników aktywnych, które przywracają właściwą równowagę hydrolipidową skórze i chronią ja przed przesuszeniem.  
 Sekret linii  Nawilżanie tkwi w innowacyjnej technologii nawilżania opartej na aldze z wód Antarktyki.
Chroni przed wysuszaniem skóry.
Przywraca właściwą równowagę skóry.
Skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone badaniami na osobach z chorobami alergicznymi skóry. Badania dermatologiczne wykonane w Klinice Dermatologicznej AM w Gdańsku, obejmujące grupę 60 osób nie wykazały żadnej reakcji alergicznej.
Nie zawiera barwników.
Posiada pH neutralne dla skóry.
Algi Durvillea antartica z wód Antarktyki, chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników środowiska oraz przywracają jej właściwą równowagę.
Kwas hialuronowy oraz wyciąg z alg zielonych Laminaria hyperborea zapewniają wyjątkowe nawilżenie i wygładzają skórę.
Alantoina i d-pantenol działają łagodząco.
Produkt przeznaczony do pielęgnacji twarzy dla kobiet od 20 roku życia.
Hypoalergiczna kompozycja zapachowa.
 
Jak stosować maseczkę?
 
Na oczyszczoną skórę twarzy,  szyi i dekoltu, nałożyć warstwę maseczki, omijając okolice oczu. Pozostawić na około 15 minut.
 Nadmiar usunąć przy użyciu płatka kosmetycznego.
Stosować 1–2 razy w tygodniu. 
 
 
MOJA OPINIA:
 Jak widać na zdjęciu jest jej mało, jakoś ledwo pokryłam samą twarz:( i to cienką warstwą.
Ma delikatny, "świeży" zapach.
Jednak efekt był zadowalający, twarz była nawilżona i świeża.
Nie bałabym się jej zrobić przed wyjściem, fajnie odświeża skórę,która staje się bardziej promienna i wygląda na wypoczętą.
Jest delikatna i nie podrażnia skóry.
Nie zapycha porów.
Ja zawsze zmywam maseczki,ale dla tetsu użyłam chusteczki i twarz była lepka i tłusta:( ale po zmyciu było super:)
Ogólne fajna maseczka, ale nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia tak jak poprzednie.
Jest tania więc warto wypróbować i przekonać się na własnej skórze jak działa.
 
 
Po maseczce nałożyłam na twarz krem VICHY AQUALIA THERMAL, który wygrałam ostatnio w rozdaniu u  Agatki z Lawendowej Farmy.
 
 
 




TAG: PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK

MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczka-under-twenty.html
 
MASECZKA ODŻYWCZA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-efektima-odzywcza.html

MASECZKA NAWILŻAJĄCA
 http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-aa-nawilzajaca.html


10 komentarzy:

  1. Ciekawa maska, ja nie zmywam, wycieram chusteczkami, ale tak jak piszesz, czasami maski zostawiają klejący lub tłusty film, w tym wypadku myję, bo bym zwariowała :)
    Świeży zapach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja dlatego zmywam, bo prawe każda zostawia u mnie taką warstwę.

      Usuń
  2. tez ją mam, czeka na swoja kolej:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnej maseczki z tej firmy. Nie mogą jakoś wpaść mi w ręce. Zaciekawiłaś mnie, muszę się rozglądać na nimi i wypróbować. Brawo za zdjęcie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Czasami sa dostępne w biedronce za 1.99zł,
      ale też w drogeriach tylko wtedy nie pisze na nich skuteczna pielęgnacja tylko jakos inaczej trochę.

      Usuń
  4. tej jeszcze nie próbowałam :) przez tą Malinową akcję żałuję, że mam tylko jedną twarz do "maskowania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś na tą jeszcze nie trafiłam, ale ostatnio dostałam tą malinową, o której kiedyś pisałyśmy ;]
    Ale AA cenię bardzo za maski dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)