niedziela, 14 października 2012

TAG: maseczkowy - AA antybakteryjna

Antybakteryjna maseczka łagodząca

Opis producenta:

Jakie działa maseczka?

• Acne Regulator zapobiega nadmiernemu wytwarzaniu sebum i działa antybakteryjnie


• kompleks matujący pochłania nadmiar sebum, zapobiegając błyszczeniu się skóry

• witamina B3 oraz ekstrakt z wiązówki błotnej regulują funkcje gruczołów łojowych, zwężają pory i matują Twoją skórę

 • glinka zielona oraz ekstrakt z oczaru wirginijskiego działają ściągająco, tonizująco i oczyszczająco.

Efekty: Skóra jest oczyszczona i gładsza.


Jak stosować maseczkę?
Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałóż warstwę maseczki, omijając okolice oczu.
Pozostaw na 15 minut, a następnie zmyj letnią wodą. Maseczkę stosuj 1-2 razy w tygodniu.

Najlepsze efekty uzyskuje się stosując Enzymatyczny peeling z piance, a następnie maseczkę antybakteryjną łagodzącą.


 
MOJA OPINIA:
Maseczka zastygała na twarzy,zresztą starałam się ukazać ten efekt na zdjęciach.
Dzięki temu twarz była przyjemnie ściągnięta, wydaję mi się  że pory również zostały delikatnie zwężone.
Zmywałam ją gąbeczką celulozową, zresztą jak większość maseczek.
W miarę dobrze się zmywa przy użyciu gąbeczki, samą ręką byłoby gorzej,bo jednak zastyga na twarzy.
Po usunięciu twarz była ładnie oczyszczona  i wyglądała świeżo.
Dodatkowo zauważyłam, że ładnie matuje i zapobiega błyszczeniu w strefie T. ( w innych miejscach nie wie, gdyż u mnie tylko ta strefa czasem wymaga matowienia)
Nie podrażnia skóry.
Myślę, że jest warta wypróbowania.
Wiadomo każdy musi dostosować maseczki do potrzeb własnej skóry, jak dla mnie ta jest ok:)
Jednak ja lubię testować ,więc będę dalej próbować nowości...
 
 
 
 
Miałyście tą maseczkę?
Jaka jest Wasza ulubiona maseczka antybakteryjna?
 
 
 
 
 
 
 
TAG:PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK


 
MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczka-under-twenty.html

MASECZKA ODŻYWCZA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-efektima-odzywcza.html



MASECZKA NAWILŻAJĄCA
http://agatapiszeee.blogspot.com/2012/10/tag-maseczkowy-aa-nawilzajaca.html


MASECZKA ANTYBAKTERYJNA ŁAGODZĄCA
 

8 komentarzy:

  1. No, no maseczka szczerze mówiąc mnie troszkę zainteresowała. :) Ciekawa bym była efektu na mojej buźce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, kurcze jest tyle fajnych maseczek które chciałabym przetestować... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo... wszystkie bym chciała wypróbować.

      Usuń
  3. ależ jesteś pięknie i równiutko wysmarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:*
      dlatego, że używam do nakładania pędzelka.
      Dodatkowo mnie to relaksuje:)

      Usuń
  4. Agata, jesteś niemożliwie systematyczna! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinka,
      ja po prostu niemożliwie uwielbiam maseczki:):)
      A ten tag mnie dodatkowo "nakręcił" i staram się robić 2 razy w tygodniu:)
      dziekuję:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)