środa, 3 października 2012

TAG: maseczkowy - UNDER TWENTY…

Chociaż nie jestem już dawno under twenty :( to potrzebowałam głębokiego oczyszczenia po kremach nivea.
To był strzał a dziesiątkę.

A teraz uwaga mam nadzieję, że jesteście przygotowane na ten widok:)

JA W MASECZCE:

 
 
 
Na zdjęciach chciałam pokazać jak w poszczególnych etapach działa maseczka i co się z nią dzieje, na początku ma  konsystencje jak każda maseczka kremowa kolor jasno niebieski - piękny!
Maseczka bardzo szybko zaczyna wysychać co widać na drugim zdjęciu.
Na ostatnim zdjęciu widać, że maseczka prawie całkowicie zmieniła kolor na bardzo jasny,prawie biały i całkowicie w tych miejscach wyschła, mam taka minę gdyż tak ściąga twarz, że ciężko się uśmiechnąć albo coś powiedzieć, hi hi to było zabawne.
 

DZIAŁANIE I EFEKTY JAKIE MAMY UZYSKAĆ:




MASECZKĘ MOŻNA STOSOWAĆ NA 2 SPOSOBY:

 
JA STOSOWAŁAM NA ZIMNO  (COLD Effect)
 
 
Moja opinia:

Przekonałam się, że maseczkę nie zawsze warto dobierać do wieku a do potrzeb naszej twarzy.

Moja skóra została bardzo ładnie oczyszczona i nie wyskoczyły mi nowe "niespodzianki"

Dodatkowo zauważyłam lekkie zmatowienie, bo ostatnio zaczęłam się "świecić" w strefie T, być może wpływ na to miała zamiana kremu na inny.

Po maseczce i w trakcie czułam ściągnięcie skóry.

Maska jak zaschnie to trochę ciężko się ją zmywa, ale jest to warte efektu.

Moja cera wyglądała czysto i świeżo, była gładka i nie  błyszczała się wstrefie T.

Myślę, że wrócę jeszcze nie raz do tej maseczki, bo jeśli potrzebujemy porządnego oczyszczenia to ta maseczka u mnie dała rade i to na 6:)

 
Jestem ciekawa jak działa na ciepło,
stosował ktoś??

18 komentarzy:

  1. Nie miałam jej:)

    Wyglądasz zjawiskowo, heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jej jeszcze nie stosowałam :D w maseczce wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie ściągające maseczki, wtedy wiem, że cos się dzieje na mojej buzi ;]
    Jak tylko wydobrzeję, to też będę robić swoją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było czuć, że działam.
      Bardzo zadowolona byłam z efektu końcowego po zmyciu:)
      Czekam na zdjęcia i recenzje, obyś szybko wydobrzała.

      Usuń
  4. świetnie wygladasz Aguś w tej maseczce ;)*
    o musze ją wytestować :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Monia:*
      Polecam, bo oczyszcza super:) a ja tego potrzebowałam bardzo po tych kremach:(

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć. Świetnie pokazują jak zaczyna Ci się twarz ściągać:)
    I co warto dać sobie czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i cieszę się, że cI się podobają:)
      Warto, moja skóra była po tej maseczce rewelacyjnie oczyszczona i fajnie ściągnięta.
      Na ostatnim zdjęciuu tak mi ściagnęła twarz, że widać po minie, a nie chciałam żeby mi całkiem popękała na siłę.

      Usuń
  6. Ooooo takiej maseczki nie miałam jeszcze :) Muszę jej poszukać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znalazłam ja przypadkiem na promocji i się skusiłam mimo wieku, bo pomyślałam, ze może fajnie oczyszczać i miałam rację:)
      Polecam:)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś tą maseczkę i rzeczywiście trudno się zmywa. Pamiętam, że nie polubiłam jej bo więcej razy nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej to wybaczyłam, bo super oczyszcza:)

      Usuń
  8. Agatko! Jestem pod mega wrażeniem Twoich zdjęć:) Brawo! Ja nie przepadam za maseczkami tego typu, ale jak widać powinnam też czasem sięgnąć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Ja potrzebowałam barzdo takiego oczyszcenia i ta maseczka do tego jest super, ale lubię też odżywcze i nawilżające:)
      Pozdrawiam również:*

      Usuń
  9. Ten maseczkowy tag to super motywacja dla nas, by stosować maski, a do tego uwielbiam go za to, że dzięki tej akcji mogę poznać nowe ciekawe produkty i patenty na maseczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też barzdo podoba sie ten tag:):)
      Malina miała super pomysł:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz każdą wizytę.
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)